Powered by adverserve: Nova dimenzija u programmatic oglašavanju: offline-reklamni formati prelaze u online i postaju učinkovitiji

Oglašivači, koji razmišljaju o ulasku u programmatic oglašavanje, spontano pomišljaju na online-reklame, ali pritom zaboravljaju da se mnogi uvriježeni offline-kanali nalaze neposredno pred digitalnom transformacijom. Formatima kao što su televizija, radio ili „out of home“ uskoro će se moći upravljati programatski, čime će se za profesionalne oglašivače otvoriti sasvim nova dimenzija visoko profesionaliziranih reklamnih kampanja.

Offline-mediji su masovni mediji. Milijuni televizijskih gledatelja izrazito su atraktivna ciljna skupina, od koje bi najmanje oglašivača htjelo odustati. Doduše, s brzim širenjem digitalnih reklamnih formata i njihovih visokih standarda u pogledu određivanja ciljnih korisnika i minimalizacije gubitaka rasipanja, oglašivači su doživjeli takozvani ‘aha-trenutak’, kojeg više ne mogu ignorirati: zašto bismo se kod offline-medija trebali odreći svih novih prednosti koje poznajemo iz digitalnog reklamnog svijeta? Odgovor glasi: ne morate, u svakom slučaju ne više zadugo.

Billboardi, televizijske reklame i drugi offline-formati nezaustavljivom brzinom prolaze kroz svoju digitalnu transformaciju. Time će se taj gigantsko veliki segment reklamnog tržišta napokon moći obuhvatiti novim programatskim pristupima. Gdje su dosad na dnevnom redu stajale islužene kampanjske metode poput plasiranja reklamnih poruka na temelju statičkih demografskih podataka, uvriježeni pristupi uzmiču pred programatskim strategijama, koje se odlikuju enormnom automatizacijom i mogućnošću skaliranja.

Programatsko oglašavanje ulazi u offline-svijet

Programatsko oglašavanje promijenilo je svijet reklama u najkraćem roku kao što to tijekom posljednjih desetljeća nije pošlo za rukom nijednom drugom reklamnom konceptu. Dok klasično medijsko planiranje radi s krutim informacijama, programsko oglašavanje omogućuje precizno određivanje korisnika u realnom vremenu, a time i sasvim nove mogućnosti oslovljavanja ciljnih skupina. Činjenica da je ta mogućnost za offline-medije dosad korištena samo u malom opsegu temelji se – jednostavno formulirano – na tome što su offline-formati po definiciji offline, a ne online.

Programatski upravljana reklama bazirana je, međutim, upravo na tom principu: voditi i u smislu preciznijeg oslovljavanja ciljnih skupina neprestance optimizirati kampanje na bazi podataka iz realnog vremena, koji su raspoloživi online – dakle, manje principa odokativnog generaliziranja, a više personalizacije na temelju istinskih korisničkih interesa. Automatizirana isporuka putem real-time bidding-a (RTB) pretpostavlja, međutim, u najmanju ruku reklamno sredstvo priključeno na internet. I u taj online-svijet sad napokon pristižu mediji koji su dosad obitavali offline.

Kombinacija je bitna – online i offline posvuda dospijevaju do korisnika

Kao jedno od vodećih poduzeća za savjetovanje i pružanje usluga, te nezavisni ponuđač tehnologije za programatsko oglašavanje ubuduće ćemo se posebno koncentrirati na povezivanje online i uobičajenih offline kanala. Samo tako ćemo dospjeti do ciljnih skupina duž čitavog životnog kruga i postići maksimalan output reklamne kampanje; jer s jedne strane prosječni ciljni korisnik više od 50 puta dnevno gleda na svoj pametni telefon – ali u svim ostalim trenucima on to ne čini. Uz reklamnu poruku na zaslonu pametnog telefona, njezino emitiranje na billboardu na autobusnoj ili tramvajskoj stanici, pokraj kojeg korisnik upravo prolazi, može, dakle, biti bar jednako važno za uspjeh kampanje.

Osim toga, trebali bismo si priznati da banalno određivanje ciljnih skupina pokazuje određene naznake potrošenosti. Traži se inteligentno i personalizirano određivanje. I korisnikov online-kontekst trebao bi se pod svaku cijenu nastavljati u offline-svijetu, jer ako se ciljni korisnici oslovljavaju sasvim decentno suptilnim, visoko personaliziranim porukama, koje se doživljavaju kao smislene, višestruko ćemo povećati output oglašivačke kampanje.

Pojačava se digitalna transformacija offline-reklamnih sredstava

Polazimo od toga da će se digitalna transformacija offline-svijeta i dalje ubrzavati, te da će se reklamnim sredstvima kao što su televizija, radio ili „out of home“ ubrzo moći upravljati programski. Za oglašivače to stvara sasvim nove mogućnosti da se ciljne skupine oslovljavaju na mnogo inteligentniji način nego dosad. Doduše, to područje za mnoge poduzetnike predstavlja nešto sasvim novo – zato ćemo Vas rado savjetovati i podupirati u izradi idealno izbalansiranih online- i offline-kampanja.


Željeli biste saznati više o adverserve proizvodima i uslugama? Radujemo se Vašem upitu – [email protected].

adverserve d.o.o.
Turinina 5/1.kat
10000 Zagreb
www.adverserve.com

SPONZORIRANI ČLANAK