Održana viralna tribina HURA-e

Stvoriti sadržaj koji će biti vrijedan "dijeljenja" i o kojem će se govoriti pravo je umijeće, ali i izazov s kojim se suočavaju svi koji se danas na bilo koji način bave marketingom.

Plakat_575pxStvoriti sadržaj koji će biti vrijedan “dijeljenja” i o kojem će se govoriti pravo je umijeće, ali i izazov s kojim se suočavaju svi koji se danas na bilo koji način bave marketingom.  Razvojem novih platformi i sofisticiranih tehnologija, viralne kampanje nametnule su se kao vrlo učinkovit način za komunikaciju s potrošačima i privlačenje njihove pažnje. No, kreirati dobar viral o kojem će se pričati i koji će zabaviti i “pridobiti” publiku nije nimalo jednostavan zadatak.

Ivan Šarić koji je nedavno postigao globalni uspjeh svojim viralom Hire me Jon Stewart je izjavio: “Trebaš proračunati cijelu kampanju. Ako negdje skrene, da je možeš vratiti. Ako skrene u suprotnom smjeru, a nisi to prije vidio, onda još bolje. To nije ono što mnogi misle – napravit ću viralni video, stavit ću ga na YouTube i on će se sam proširiti. Nema šanse. Trebaš imati medije.”

Nekoliko stotina ljudi okupilo se u prepunom Pepermintu 8. svibnja u 20 sati i pridružilo nam se na HURA-inoj tribini na temu virala.

Odabrane primjere uspješnih, ali i manje uspješnih, virala komentirali su Ivan Šarić, Davor Bruketa, Nebojša Grbačić i Davor Runje.

Kako nam je bilo pogledajte na fotogaleriji na našem Facebooku, ili u followup emisiji RTL televizije Studio 45.