Izvršni direktor Interbranda Justus Schneider na Branding konferenciji u Sarajevu

Prema posljednjoj listi Interbranda iz 2013. godine pet najvrijednijih brandova u svijetu su Apple, Google, McDonalds, IBM i Microsoft.

Schneider Justus InterbrandPrema posljednjoj listi Interbranda iz 2013. godine pet najvrijednijih brandova u svijetu su Apple, Google, McDonalds, IBM i Microsoft. Koji brandovi imaju tendenciju rasta vrijednosti u ovoj godini, koju metodologiju «Interbrand» koristi pri analizi i procjeni vrijednost brandova, jedinstvenu priliku i privilegiju da čuju «iz prve ruke» imati će sudionici ovogodišnje, četvrte po redu Branding konferencije, koja će se održati 20. 6. u Hotelu Bristol Sarajevo. U sklopu predavanja sudionici će imati priliku čuti uglednog stručnjaka iz područja brandinga, izvršnog direktora Interbranda za Centralnu i Istočnu Europu sa sjedištem u Londonu, gdina. Justusa Schneidera.

«Interbrand» je najpoznatija i najveća svjetska mreža za analizu i procjenu vrijednosti branda koja postoji od 1970. godine. Sjedište kompanije je u Americi, međutim danas imaju 34 ureda u više od 25 država širom svijeta. «Interbrand» je najpriznatiji po svojoj specifičnoj procjeni vrijednosti svjetskih brandova, a koje svake godine rangiraju i objavljuju u suradnji sa uglednim magazinom «Business Week».

Brandiranje je proces koji traje, ali rastom kvaliteta i vrijednosti proizvoda taj proces se ubrzava. U cijelom tom procesu povjerenje potrošača je ono što je najbitnije, jer svaki brand postoji zbog njih. Kompanija koja uspije prepoznati stvarne potrebe svojih krajnjih korisnika i stavi ih u glavni fokus svog poslovanja ima veliku prednost u utrci za najvrijedniji i najjači brand.

Bliži se Branding konferencija, zato na vrijeme osigurajte svoju kartu za putovanje u Brandland, mjesto gdje ideje i iskustva postaju inspiracija i snaga. Branding konferencija je za članove HURA osigurala posebne pogodnosti, mogućnost kupovine kotizacije po cijeni od 100,00 EUR, a za dvije kupljene kotizacije jednu gratis.

Više informacija na web stranici konferencije www.branding.ba