Održano drugo izdanje Piknika

Jedini način da se manje zemlje poput Hrvatske uspješno natječu s velikim gospodarstvima na svjetskom tržištu je da znanjem i izvrsnošću budu bolje od njih.

Mario Aunedi Medek, Photo: Luka Smuk

Mario Aunedi Medek, Photo: Luka Smuk

I u svom drugom izdanju, Piknik je u četvrtak napunio prostor kavane Johann Franck u samom središtu Zagreba, okupivši više od 1 000 stručnjaka iz komunikacijske industrije i businessa.

Jedini način da se manje zemlje poput Hrvatske uspješno natječu s velikim gospodarstvima na svjetskom tržištu je da znanjem i izvrsnošću budu bolje od njih. Jedan od recepata za uspjeh je dugoročna, konzistentna strateška politika s fokusom na matematiku, prirodoslovna područja, te engleski jezik, poručio je profesor američkog sveučilišta Harvard Vladimir Bosiljevac, glavni predavač drugog Piknika.

O primjeni znanja s Harvarda u poslovnoj praksi govorio je Kyle Buffenmyer koji je sedam godina radio u menadžmentu holding kompanije al-Rajhi, u vlasništvu jedne od najbogatijih saudijskih obitelji. Saudijska Arabija, prema njegovim riječima, pruža goleme mogućnosti, ali nije najugodnije okruženje za rad. Ako uspiješ izgraditi poslovanje u takvom okruženju, možeš uspjeti i u ostatku svijeta.

Drugi Piknik donio je i jednu novost: predstavljanje najboljeg od hrvatske komunikacijske industrije. Ovaj put predstavila se agencija za komunikacijski menadžment Media Val, čiji je direktor Mario Aunedi Medek istaknuo da su nakon 13 godina rada razgranali djelovanje na estradni PR i lobiranje, pa su na putu da postanu najveća hrvatska PR agencija. Kreativnu agenciju Utorak predstavio je njezin suvlasnik Jakov Vilović, koji je rekao da oni žele što duže ostati mala tvrtka, više obrt nego business, kako bi ostali maksimalno fleksibilni.

„I s ovim smo Piknikom dokazali kako je iznimno važno i potrebno poticati našu industriju na dijalog i razmjenu ideja i iskustava. Piknik je format koji spaja upravo ono što nam treba, a to je business i opuštenost na jednom mjestu.“, izjavio je Tomo Ricov, direktor agencije Pepermint koja zajedno s agencijom 404 organizira Piknik.