Kampanja „Voziona“ nastavlja nasmijavati

Rene Bitorajac vraća se na kanale društvenih mreža Oryx Asistencije kroz živopisne likove koje je utjelovio u kampanji Voziona.

automatska-skica48-740x415Kratki video tutoriali nastali uz redateljsku podršku Tomislava Rukavine, koje je tim Unex Grupe osmislio isključivo za online kanale ORYX Asistencije, puni su živopisnih likova, situacija i savjeta iz „auto svijeta“ koje nikako ne treba isprobavati kod kuće.

Peta epizoda u samo pet dana prikazivanja već je dosegnula izvanrednu brojku od gotovo 150 tisuća prikaza na Facebooku koje prati i više od 500 dijeljenja te više od 10 tisuća pregleda na You Tube kanalu. Do kraja godine bit će objavljeno osam videa.

Na ovom su konceptu radili glavni kreativni direktor Unex Grupe Krunoslav Serdar (Zagorac), art direktor Marko Andrin (Cigo) i senior copywriterica Iva Ušćumlić (Cuwka), a za produkciju se pobrinuo Red Production.

https://youtu.be/j31LA4FclBk