Proglašeni pobjednici natjecanja EACA Euro Effies 2016.
Svečana dodjela nagrada održana je u Bruxellesu gdje su dodijeljene nagrade Euro Effies 2016., Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (EACA) u čijem je članstvu i HURA koja ujedno organizira hrvatsko izdanje Effie natjecanja.
S 26 trofeja za učinkovite marketinške komunikacije nagrađeno je 18 kampanja iz sedam zemalja diljem Europe. Dobitnike je odabrao međunarodni žiri kojim je presjedao Dan Burdett, direktor eBay Labs EMEA. Ujedinjeno kraljevstvo odnijelo je 15 nagrada, Njemačka i Irska po tri, dok u su u Francusku otišle dvije nagrade. Također po jednu Euro Effie nagradu osvojile su i agencije iz Danske, Slovačke te Španjolske.
Agencijom godine proglašena je Ogilvy&Mather EMEA, dok je Grand Prix za izvanredan rad osvojila The Brooklyn Brothers & Íslenska za svoju kampanju Ask Guðmundur: World’s First Human Search Engine. Posebna Past President nagrada dodijeljena je agenciji Wieden+Kennedy Amsterdam te njihovoj kampanji “Tell me I’m not an Athlete” za NIKE.
Effie nagrade postale su međunarodni simbol marketinške učinkovitosti, a nacionalnim natjecanjima u preko 40 zemalja diljem svijeta 2009. godine pridružila se i Hrvatska. Domaće izdanje Effie natjecanja u organizaciji HURA-e održava se u sklopu festivala Dani komunikacija, a posebno je uspješno te prepoznato i od Effie Worldwide organizacije. Novosti o otvaranju prijava, koje se uskoro očekuju, pratite na www.effie.hr.
Više informacija o Euro Effie natjecanju potražite na www.euro-effie.com, a ukupnu listu pobjednika pogledajte na: www.euro-effie.com/Euro_Effies/2016/winners_list.pdf.