Dodjeljene 3. hrvatske nagrade Effie
U zagrebačkom Hypo Centru dodijeljene su treće Effie nagrade za najistaknutija komunikacijska postignuća u Hrvatskoj. U oštroj konkurenciji 42 rada, prijavljena od strane 30 oglašivača i 34 marketinške agencije, dodijeljene su 4 zlatne, 5 srebrnih i 3 brončane Effie nagrade.
Oglašivač Podravka te agencije Bruketa&Žinić OM i Unex MPG,pobjednici su ovogodišnjeg natjecanja s osvojenim Grand Prix-om zakampanju “Studenac – garancija dobrog gemišta” koja je osvojila izlatnu nagradu u kategoriji Piće.
Zlato za najbolje kampanje osvojili su Raiffeisen Bank sagencijama Bruketa&Žinić OM i Imago za kampanju “Pjevač”, Tele2za “Smiley” s agencijama Bruketa&Žinić OM i Media polis teTomato u suradnji s agencijama Grey Worldwide Zagreb i McCannErickson za kampanju “Puc’ ga medo”.
Najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja jeBruketa&Žinić OM sa šest osvojenih Effie nagrada, dok su kodoglašivača najviše Effie-a osvojili Podravka, VIPnet i Tele2.
O dobitnicima ovogodišnjih Effie nagrada odlučivao je stručni žirisastavljen od 24 marketinška stručnjaka – predstavnika oglašivača,marketinških, medijskih, PR i istraživačkih agencija te medijskihkuća na čelu s Dorjanom Zadkovićem (Vipnet).
Treću godinu za redom, u organizaciji HURA-e i Best Marketinga,Hrvatska je dio međunarodne inicijative Effie koja u više odčetrdeset zemalja diljem svijeta te tri regionalna natjecanja,nagrađuje vrhunska marketinška postignuća, pri čemu je najbitnijaporuka o učinkovitosti i rezultatima marketinških komunikacija kojaje neovisna o veličini, trajanju i korištenim medijima.
Nagrađene radove pregledajte ovdje.