DAMconf 10.11.2016. u Hypo Centru
Još je samo dva dana preostalo do potpune okupacije zagrebačkog Hypo Centra digitalnim marketingom. Digital Advertising & Marketing Conference iliti DAMconf postat će središte užarenih diskusija prominentnih stručnjaka u industriji u četvrtak, 10.11.2016.!
Nakon dvije uspješno održane MAD konferencije došlo je do preokreta i rebrandinga u organizaciji dugogodišnjih partnera medijskog diva „RTL Hrvatska“ i vodeće regionalne mobilne oglašivačke mreže ClickAttack. U slučaju da se još premišljate o dolasku, donošenje odluke olakšati će ClickAttackova lista 5 razloga zašto bi svatko tko se bavi marketingom trebao doći na DAMconf.
Možda najočitiji razlog su dvanaest zanimljivih govornika iz cijele Europe koji će diskutirati o najaktualnijim temama u industriji, a posjetitelji će moći sudjelovati i saznati nešto novo i na organiziranim panelima. I HURA svog predstavnika ima! Na panelu o budućnosti audiencemeasurementa govorit će i član Uprave Božidar Abramović.
Abramović je izvršni direktor OMD-a Hrvatska, članice vodeće globalne medijske agencije Omnicoma. Tijekom uspješne poduzetničke karijere stekao je višegodišnje iskustvo u upravljanju medijskim tvrtkama. Ujedno je i gost predavač na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Božidar i OMD agencija osvojili su brojne prestižne nagrade, a međunarodnom festivalu oglašivača u Cannesu OMD je kući ponio tri Lava u kategoriji medijskih kampanja, što je više od ikoje druge medijske agencije.
ClickAttack na konferenciji najavljuje puno noviteta i još bogatiji program nego prethodnih godina. Ulaznice su u prodaji na službenoj stranici konferencije dostupne po cijeni od 890 kn + PDV, a podsjećamo da članovi HURA-e imaju povlaštenu cijenu od 700 kn + PDV prijavom na [email protected] uz napomenu da se radi o članovima HURA-e. Ostali detalji, kao i posebna ponuda Premier Hotela Astoria za smještaj posjetitelja konferencije dostupni su na www.damconf.com.