Bruketa&Žinić OM postigli dogovor s WPP-om
Najveća svjetska grupacija u marketinškim komunikacijama investirat će u jednu od najpoznatijih agencija u regiji.
Bruketa&Žinić OM, jedna od najviše nagrađivanih agencija u Hrvatskoj i regiji, objavila je postizanje dogovora s najvećom svjetskom komunikacijskom grupacijom WPP o njihovom investiranju u agenciju. Ovo je prva investicija ovakve vrste u Hrvatskoj. Bruketa&Žinić OM djelovat će u sklopu WPP-ove Grey Group pa će se agencija preimenovati u Bruketa&Žinić&Grey. Grey Zagreb će se pripojiti zajedničkoj kompaniji, a pod tim imenom će djelovati i ostale Grey agencije u regiji. Davor Bruketa i Nikola Žinić i dalje će voditi agenciju.
Iz Bruketa&Žinić OM pojašnjavaju kako bi se dogovor trebao realizirati najkasnije do srpnja 2017., te kako će o njegovoj realizaciji pravovremeno obavijestiti javnost. Realizacija ovog dogovora ojačat će poziciju WPP-a u regiji, a za Bruketa&Žinić OM otvorit će se nove prilike na preko 40 tržišta na kojima djeluje grupacija.
James R. Heekin III, Predsjednik Uprave Grey Grupe, rekao je, “Drago nam je što Bruketa&Žinić postaju naši partneri. Ovaj dogovor predstavlja još jedan korak naprijed u širenju sposobnosti i kritične mase Greya Europa u ovoj važnoj regiji.”
Alain Groenendaal, predsjednik Uprave Grey Europe, rekao je, “Pratili smo razvoj agencije Bruketa&Žinić OM otkada ih je Advertising Age prepoznao kao najbolju međunarodnu malu agenciju. Vrlo smo uzbuđeni oko njihovog potencijala i prilika koje ćemo imati zajedno.”
Davor Bruketa, partner agencije Bruketa&Žinić OM, rekao je “Ulaganje i interes WPP-a dobra je vijest za kreativnu industriju s ovih prostora. Dugo smo razgovarali s našim budućim partnerima, kako kreirati novu vrijednost. Naravno, zainteresirani smo za alate i uvide koje posjeduje ova globalna mreža, ali još više od toga, vjerujemo u potencijal formalnog i neformalnog umrežavanja na globalnoj razini. Velika je to prilika za nas i naše klijente. Naš je dosadašnji rast proizašao iz partnerstva s inovativnim kompanijama i talentiranim i ambicioznim pojedinicima. Pridruživanje WPP-u pruža nam priliku za ponovno širenje vlastitih granica.”
Nikola Žinić, partner agencije Bruketa&Žinić OM, rekao je, “Od kad smo postavili digitalni kanal u središte našeg integriranog komunikacijskog procesa agencija je ostvarila veliki rast, samo u protekloj godini potpisali smo ugovore s Addiko Bankom, Coca-Colom i VIPnetom. Ulazak u WPP-ovu globalnu mrežu vidimo kao jednako značajan i transformativan za naš rast i uspjeh. Njihova vjera u naše potencijale dat će nam vjerodostojnost i na tržištima na kojima nismo do sada bili prisutni.”
O WPP-u
WPP je svjetski lider u marketinškim komunikacijama u čijem sastavu su vodeće tvrtke iz područja oglašavanja, istraživanja tržišta, odnosa s javnošću, brendiranja i sl. Šestu godinu za redom WPP je proglašen holding kompanijom godine na festivalu Cannes Lions 2016, a petu godinu za redom je proglašen najučinkovitijom globalnom holding kompanijom prema Effie Indexu 2016. (wpp.com)
O agenciji Bruketa&Žinić OM
Bruketa&Žinić OM je agencija s preko 450 priznanja za oglašavanje i dizajn. Advertising Age proglasio je B&Ž međunarodnom malom agencijom 2013. godine, a Campaign svrstao među vodeće neovisne agencije na svijetu. Na globalnom Effie Indexu učinkovitosti B&Ž je bila druga neovisna agencija. (bruketa-zinic.com)
O Greyu
Grey je dio mreže Grey Grupe, koja je rangirana među najveće globalne komunikacijske kompanije. Njezina je matična kompanija WPP (NASDAQ: WPPGY). Pod sloganom “Grey Famously Effective Since 1917”, agencija servisira mnoge ugledne kompanije: Procter & Gamble, GlaxoSmithKline, Kellogg’s, Pfizer, Canon, Marriott Hotels and Resorts, Nestle i druge. (grey.com)