19. SEMPL s novim izgledom u “novu normalnost”
Prodorni poslovni modeli i tehnologije nezadrživo prodiru u sve gospodarske branše. Kako na "novu normalnost" reagira medijsko-komunikacijska branša pitanje je kojem će se posvetiti 19. konferencija medijskih trendova SEMPL.
To na simboličkoj razini odražava i njezin novi izgled koji su iznova kreirali u kreativnoj agenciji Futura DDB.
Konferencija medijskih trendova SEMPL, koja će se održati 23. i 24. studenoga u GH Bernardin u Portorožu, već devetnaestu godinu zaredom ugostit će voditelje tržišnog komuniciranja, upravitelje robnih marki, prodavatelje oglasnog prostora u medijima, medijske planere i stratege, reklamne kreativce i sve ostale koji u jadranskoj regiji utiru put medijskim trendovima i uspješno ih uključuju u svoje djelovanje.
Investicija s visokom dodanom vrijednošću
Kako ističe Valerija Prevolšek, predsjednica SEMPL-a i direktorica Media Poola, SEMPL već dugo nije samo druženje na slovenskoj obali nego investicija s visokom dodanom vrijednošću.
“I ove godine opravdat ćemo to što smo na glasu kao jedan od programski najkvalitetnijih događaja u ovom dijelu Europe i pobrinuti se da Portorož napustimo ne samo umorni od dobre zabave, nego prije svega puni novih znanja, poznanstava i ideja. Ako ulažete u znanje, onda ove godine uložite u SEMPL!”, rekla je Prevolšek o iskustvima koje nudi SEMPL.
Samo znanje je ono što odvaja dobre od odličnih. To je posebno očito u vrijeme “nove normalnosti” koju karakteriziraju prodorne ideje i neobični poslovni modeli. Na promjene u gospodarskom okruženju nije imuno nijedno poduzeće koje se na tržištu bori za svoje stranke. Devetnaesti SEMPL tako će se posvetiti upravo pitanju kako su na promjene pripremljeni mediji, oglašivači, prodavatelji, medijski stratezi i kreativci i jesu li dovoljno brzi i spretni pri uvođenju prijeko potrebnih promjena.
Rolanje pod vodom kao usporedba za smione oglašivače
Vizualni izgled 19. SEMPL-a na simboličkoj razini komunicira upravo to. S mladićem koji uspijeva rolati i pod vodom, u Futuri DDB, gdje su dizajnirali i ovogodišnji izgled konferencije, prikazuju oglašivače koji održavaju ravnotežu i u novom okruženju, a ne samo da mu se prilagođavaju nego ga i sami sukreiraju.
“Rolanje pod vodom? Zašto ne? Još prije deset godina nitko nije ni pomislio da će najveći ponuđač turističkih smještaja biti poduzeće koje nema u vlasništvu nijednu hotelsku sobu, a najveće poduzeće za taksi-prijevoze ono koje nema nijedno vlastito vozilo. A danas se takvi poduzećima možete diviti i od njih učiti”, idejnu osnovu ovogodišnjeg izgleda SEMPL-a prokomentirali su u Futuri DDB.
Sudionici konferencije – i ovaj put očekuju ih više od tisuću iz svih zemalja jadranske regije – tako će imati priliku poslušati ugledne svjetske govornike koji će im otkriti inovativne komunikacijske pristupe i primjenu naprednih tehnoloških rješenja u praksi. Najveći medijski uspjesi u regiji i ove godine bit će nagrađeni nagradama Sempler.