Eurobest 2018 proglasio pobjednike i objavio izvještaj europske kreativnosti

Publicis Worldwide, PHD Worldwide, Rothco | Accenture Interactive, Blinkink te TRY pobjednici su Special Awardsa za 2018. godinu.

Eurobest 2018 svečano je zatvoren nakon proglašenja ovogodišnjih pobjednika Grands Prixa i Special Awarda na Eurobest Unwrappedu, posebnom događaju održanom u Londonu. Pobjede su proslavljene, a lansiran je i prvi izvještaj europske kreativnosti koji sadržava rang-liste i uvide s ovogodišnjeg programa nagrada.

Dodjele nagrada koje se održavaju već više od 30 godina slave i nagrađuju najbolje i najkreativnije marketinške komunikacije diljem Europe. Izvještaj europske kreativnosti zadire u nagrađene radove te osigurava pregled europske kreativnosti i uvide u trendove i nastale tematike.

Philip Thomas, predsjednik Cannes Lionsa i Eurobesta, istaknuo je u svom govoru: “Eurobest je fantastičan prikaz širine talenta i kreativnosti koji postoje u Europi, a ovogodišnji pobjednici prikazuju tu raznolikost ideja i kultura.”

Ključne teme proizašle iz ovogodišnjih pobjedničkih radova jesu:

  • moda: luksuzni istupi iz tradicionalnih raskošnih okvira
  • umjetnost: povratak osnaživanju klasika
  • govorenje istine: činjenje nevidljivog vidljivim
  • proizvod: storytelling i rješavanje problema
  • hakiranje kanala: inovativne manipulacije medijem.

Nagradu Network of the Year primio je Publicis Worldwide, dok su DDB Worldwide i McCann Worldgroup zauzeli drugo i treće mjesto. PHD Worldwide dobitnik je nagrade Media Network of the Year, na drugo se mjesto plasirao Carat, dok je Havas Media Group na trećem mjestu. Rothco | Accenture Interactive iz Dublina prepoznat je kao agencija godine, a neovisna agencija godine je norveški TRY. Prvo mjesto u kategoriji 2018 Eurobest Golden Palm ponio je Blinkink iz Velike Britanije.

Cjeloviti popisi pobjednika i izvještaj kreativnosti dostupni su na www.eurobest.com, kao i snimka događanja.