Natječaj za izradu grafičkog paketa kanala Klasik TV
Klasik TV putem TVC Hungary kft. vas poziva na dostavu ponude za predmet natječaja ''Nabava usluge izrade grafičkog paketa Klasik TV-a'', a brief prenosimo u cijelosti.
Klasik TV, regionalni televizijski kanal specijaliziran za prikazivanje igranih, dokumentarnih i animiranih filmova iz regije, odnosno s prostora bivše Jugoslavije (Bitka na Neretvi, Valter brani Sarajevo, Ko to tamo peva, Maratonci trče počasni krug, Tko pjeva zlo ne misli, Vlak u snijegu, Vuk samotnjak, do novijih filmova poput Mali Budo, Zvizdan, Metastaze, Kenjac itd.) ove godine slavi 10 godina postojanja, što će proslaviti novim vizualnim identitetom te traže agencije koje bi po briefu u nastavku uspjele kreirati suvremeni grafički paket Klasik TV kanala. Brief možete preuzeti i u .doc formatu ovdje.
O kanalu
- već nekoliko godina Klasik TV drži visoku poziciju po gledanosti i nalazi se među top 5 filmskih kanala u Hrvatskoj, s dosegom od preko 6.000.000 ljudi u regiji i šire
- Klasik TV ima ambiciju dalje se razvijati pa tako gledatelji mogu očekivati pregršt novog atraktivnog sadržaja i programskih noviteta. Budućnost našeg kanala će uvijek biti domaći, regionalni sadržaj, djelomično baziran na tradiciji i filmskoj kulturi unazad 50 godina, ali okrenut budućnosti, modernoj produkciji i formatima koji se danas traže
- kao ljubitelji domaćeg, regionalnog filma trudimo se educirati našu publiku i pružiti im mogućnost gledanja najkvalitetnijeg kulturno značajnog sadržaja – od kultnih filmova i serija iz prošlog stoljeća do najnovijih filmskih ostvarenja
- Klasik TV smo pokrenuli vođeni prvenstveno idejom stvaranja „mjesta susreta regionalnog filma“ i omogućavanja mladim naraštajima uvid, a starijim prisjećanje na mnoga legendarna i antologijska filmska djela.
- danas je Klasik TV sinonim za domaće filmove i serije s ovih prostora te ima izuzetno vjernu publiku
- uz svu onu stariju produkciju na kojoj smo počeli, Klasik TV danas sadrži gotovo 40% novije produkcije, a u skladu sa strateškim ciljevima, Klasik TV od ove godine počinje sa emitiranjem novih, nikad emitiranih serija u Hrvatskoj te tako učvršćuje svoju poziciju kanala s najbogatijim i najraznovrsnijim domaćim sadržajem iz regije
- Klasik TV Facebook – facebook.com/klasiktv (HRV) i facebook.com/klasiktvkanal (SRB) broje nešto manje od 190.000 followera
- YT – www.youtube.com/user/klasiktv1
Cilj izrade novog grafičkog paketa
- kreiranje moderne, suvremene opreme za Klasik TV kanal
Publika
- trenutni profil gledatelja: cca. 70 % gledatelja je u dobi 50 – 65+ god., nešto više muškaraca – 60 %
- ciljana dobna skupina: naglasak na 35+ god, 50:50 muškarci i žene
- pomlađivanje publike kroz noviji, recentniji sadržaj, ali i putem društvenih mreža – FB, IG
Zadaci agencije prilikom izrade programskog grafičkog paketa
- izrada vizualnog (grafičkog) rješenja: copy, dizajn, animacija, glazba…
- osigurati prava na sve vizualne, audio i sve ostale korištene dijelove u rješenjima (prava se prenose na nas, za cijeli svijet, sve platforme, za sva vremena)
- dobne oznake i materijali u skladu s Pravilnikom o zaštiti maloljetnika i Zakonom o medijima
- varijanta „ključ u ruke“
- Važno:
- osiguravamo inserte iz filmova/serija za potrebe izrade svih materijala
- provući grafičko, audio-vizualno rješenje kroz sve spotove/trailere/image spotove itd. – svi materijali trebaju biti povezani, tvoriti cjelinu
- neki elementi grafičkog paketa trebaju biti isporučeni u obliku templatea, tako da u njih kasnije sami možemo jednostavno ubacivati novi sadržaj
- s obzirom na to da se prikazujemo u više zemalja, pisati datume, mjesece, godine i sl. brojkama, npr. 15.3. 20:05h, izbjegavati formulacije npr. 15. ožujka – to je bitno i zbog grafičkih rješenja
- kod copyja voditi računa da se Klasik TV prikazuje u svim zemljama regije, pa je potrebno birati riječi koje zvuče dobro na hrvatskom i srpskom jeziku
- knjigu standarda preuzmite ovdje
Look & Feel
- moderan, atraktivan, dinamičan, dizajn koji privlači pažnju (čak i kad je TV upaljen negdje u pozadini) koji će se koristiti iduće 3 godine
- potrebno je spojiti retro i moderan stil jer Klasik TV emitira filmove stare više od 50 godina (u boji i crno-bijeli), ali i one najnovije produkcije, stoga grafičko rješenje treba pomiriti oba ekstrema
- glazbena podloga neka uključuje vokal (image) koji će dodatno potaknuti dinamiku, ne smije biti dosadna i jednolična jer će se čuti puno puta
- primjer grafičkog paketa za BIO channel savršeno dočarava ono što treba Klasik TV-u. Emitira se sadržaj starijih i novijih datuma, crno-bijeli i u boji. Filmovi (doduše biografije, ali svejedno), vrlo sličan sadržaj… i upravo je taj primjer jedan od oglednih, te najbolje prikazuje ono što Klasik TV želi: Bio channel: https://vimeo.com/99903965
- grafičko rješenje treba donijeti osvježenje kanala, ali ne smije izgubiti identitet. Logo i grafički paket trebaju biti jedna cjelina: https://vimeo.com/99906634) bitno je da su elementi grafičkog paketa smisleni, da se istakne specifičnost branda, odnosno kanala i da ne bude generički: https://vimeo.com/100767752
- htjeli bismo da se vidi da su animacija, grafika i audio snažni, dominantni i dinamični (brže se izmjenjuje više kadrova)
- vizualna i zvučna prepoznatljivost tematskih spotova, zapravo svih dijelova grafičkog paketa (ali da svi budu iz iste ‘obitelji’) – da ljudi prepoznaju da je to najava za film ili za igrani film ili nešto drugo (ili barem da kreće najava), iako samo slušaju, a ne gledaju u TV jer rade nešto drugo tog trena
- neki kultni filmovi koje emitiramo su loše kvalitete (stari, crno-bijeli, 4:3, SD, s kracerima, lošijeg zvuka itd.) pa je to potrebno uzeti u obzir prilikom izrade prijedloga
Potrebni materijali
IMAGE JINGLE
- 5 sec bumper (5 različitih verzija)
- 7 sec
- 10 sec
- 15 sec
- 20 sec
- 30 sec (glavni image spot koji će se koristiti na kanalu, ali i na drugim televizijama kao reklama, na festivalima prije projekcija filmova itd.)
TEMATSKI JINGLEOVI (30 sec)
- sadrže inserte iz filmova
- koristiti različite glazbene podloge, ovisno o temi/tempu spota i sl.
- BEST OF KLASIK TV (osim igranog (razni žanrovi) ovdje mogu ići i dječji filmovi, serije i dokumentarni)
- KOMEDIJA
- RATNI
- DRAMA
- SERIJA
- KULTNI
- ovo su radni nazivi kategorija – treba nam i prijedlog naziva svakog od navedenih tematskih jingleova
PROGRAMSKI JINGLEOVI (5 sec)
- napraviti različit audio za svaki element da ne bude dosadno
- IGRANI FILM
- CRTANI FILM
- DOKUMENTARNI FILM
- KRATKI FILM
- SERIJA
- PREMIJERA
- DANAS
- ZA 1 MIN
- ZA 2 MIN
- ZA 3 MIN
- ZA 5 MIN
- SUTRA
- USKORO
- REKLAME
Bumper templatei:
- POKROVITELJ (ovdje je bitno da mi sami možemo ubacivati logotipe pokrovitelja)
- CIKLUS (ovdje trebamo moći sami ubacivati naziv ciklusa, ali da funkcionira i samostalno, bez naziva ciklusa)
- FILMSKI MARATON (ovdje trebamo moći sami ubacivati naziv maratona, ali da funkcionira i samostalno, bez naziva maratona)
- SERIJSKI MARATON (ovdje trebamo moći sami ubacivati naziv maratona, ali da funkcionira i samostalno, bez naziva maratona)
- BINĐANJE VIKENDOM (ovdje trebamo moći sami ubacivati naziv binđa, ali da funkcionira i samostalno, bez naziva maratona)
- FESTIVALSKA KRONIKA (ovdje trebamo moći sami ubacivati naziv festivala i loga, ali da funkcionira i samostalno, bez naziva i loga festivala)
Pop up templatei:
- GLEDATE
- IDUĆE
- KASNIJE
- POKROVITELJ FILMA
- POKROVITELJ SERIJE
- POKROVITELJ CIKLUSA
- POKROVITELJ MARATONA
- POKROVITELJ BINĐANJA
- format: trajanje 5 sec / 25 slika u sekundi (.png)
Split screen template – odjavna špica + pokrovitelj/trailer ili sl.
PROGRAMSKI JINGLEOVI (12 sec) – TEMPLATE
- VEČERAS – raspored filmova u Prime timeu za taj dan (3-4 naslova) – tekst
- VIKEND – raspored atraktivnih filmova za vikend (6-8 naslova) – tekst
- IZBOR UREDNIKA – raspored najatraktivnijih filmova (2-4 naslova) – tekst + video preview bez audia
DOBNE OZNAKE (5 sec)
- agencija za elektroničke medije:
- proučiti zakone i PRAVILNIK O ZAŠTITI MALOLJETNIKA: https://www.aem.hr/repository_files/file/567/
- 12 (zeleno) – glasovno upozorenje – imamo gotov audio
- 15 (žuto)
- 18 (crveno)
- vinjete, koje se koriste u kutu ekrana za vrijeme trajanja programa. To je samo krug s brojem: 12, 15, 18 (isti font se koristi) isporučen u .png formatu. Ne smiju biti manji od corner loga, piše sve u članku 11. Pravilnika o zaštiti maloljetnika
TRAILERI
- potrebno nam je grafičko rješenje, isporučiti kao otvoreni file – template koji će se moći kasnije koristiti za izradu svih budućih trailera, a u kojoj će se moći mijenjati video isječci i tekst – za nove najave filmova, serija itd.
- templatei za:
- NAJAVA (pojedinačni trailer za jedan naslov) – 40 sec
- HIT TJEDNA (ili prijedlog nekog boljeg naziva) (jedan naslov) – 40 sec
- CIKLUS FILMOVA (skupna najava više filmova, 4-10 filmova) – 60 sec
- FILMSKI MARATON (skupna najava više filmova, 6 – 10 filmova) – 60 sec
- BEST OF (ili prijedlog nekog boljeg naziva) (mjesečna/skupna najava više filmova) – 60 sec
- naziv filma i vrijeme prikazivanja (datum i sat prikazivanja) trebaju biti uočljivi na prvu
- napomena: template za skupne najave bi trebao funkcionirati za sve kombinacije (4 filma, 5 filmova,…, 10 filmova). Ako to nije moguće, onda isporučiti open file za svaku kombinaciju zasebno.
GRAFIKA ZA SPECIJALNE VIJESTI – TEMPLATE
- tipa trakice u gornjem dijelu ekrana, ali nešto bolje od toga (npr. kad premine neki poznati glumac/glumica, nagrade, corona itd.) te mogućnost da sami upisujemo tekst ovisno o povodu
Napomena: radimo automatizaciju pa treba paziti na to kad se rade templatei (uredni open fileovi, grafike uvijek na istoj sekundi itd.)
CORNER LOGO
- prijedlog corner loga koji će stajati u gornjem lijevom uglu tijekom trajanja filmova
- format – .png
Rokovi
- 6. 7. – objava poziva na natječaj
- 8. 7. do 12 h – zadnji rok za prijavu na Q&A putem maila: [email protected]
- 8. 7. u 14 h – mogućnost za Q&A preko Zoom-a (marketing i Glavni urednik)
- 21. 7. – zadnji rok za predaju prijedloga storyboarda
- 24. 7. – prezentacije prijedloga storyboardova (odabrana top 4 prijavitelja)
- 31. 7. – zadnji rok za odabir rješenja + dodatne/eventualne smjernice za izradu finalnog storyboarda
- 15. 8. – zadnji rok za finalni storyboard
- 15. 9. – zadnji rok predaje prvog rješenja
- 1. 10. – zadnji rok za isporuku gotovog rješenja
- 27. 10. – lansiranje novog grafičkog paketa povodom 10. rođendana Klasik TV-a
Budget
- vrijednost natječaja – 10.000 EUR + 5.000 EUR vrijednosti oglasnog prostora na Klasik TV-u (za sebe ili svoje klijente)
- svi prijavitelji sami snose troškove sudjelovanja u natječaju, a odabrana top 4 prijavitelja dobivaju naknadu za svoj angažman u obliku oglasnog prostora na Klasik TV-u u vrijednosti od 1.000 EUR (za sebe ili svoje klijente)
Tehničke specifikacije
Video
ID: 1
Format: AVC
Format/Info: Advanced Video Codec
Format profile: [email protected]
Format settings: CABAC / 3 Ref Frames
Format settings, CABAC: Yes
Format settings, Reference frames: 3 frames
Codec ID: avc1
Codec ID/Info: Advanced Video Coding
Duration: 15 s 0 ms
Bit rate mode: Constant
Bit rate: 15.0 Mb/s
Width: 1 920 pixels
Height: 1 080 pixels
Display aspect ratio: 16:9
Frame rate mode: Constant
Frame rate: 25.000 FPS
Standard: PAL
Color space: YUV
Chroma subsampling: 4:2:0
Bit depth: 8 bits
Scan type: Interlaced
Scan type, store method: Separated fields
Scan order: Top Field First
Bits/(Pixel*Frame): 0.289
Stream size: 26.9 MiB (98%)
Language: English
Encoded date: UTC 2020-05-13 13:12:44
Tagged date: UTC 2020-05-13 13:12:44
Color range: Limited
Color primaries: BT.709
Transfer characteristics: BT.709
Matrix coefficients: BT.709
Codec configuration box: avcC
Audio
ID: 2
Format: AAC LC
Format/Info: Advanced Audio Codec Low Complexity
Codec ID: mp4a-40-2
Duration: 15 s 40 ms
Bit rate mode: Constant
Bit rate: 320 kb/s
Maximum bit rate:
Channel(s): 2 channels
Channel layout: L R
Sampling rate: 48.0 kHz
Frame rate: 46.875 FPS (1024 SPF)
Compression mode: Lossy
Stream size: 581 KiB (2%)
Language: English
Encoded date: UTC 2020-05-13 13:12:44
Tagged date: UTC 2020-05-13 13:12:44