Popust za članove HURA-e: Patrik Schober otvorit će forum IZAZOV 2021!
Forum IZAZOV 2021 održat će se 6. i 7. travnja u Beogradu, a članovi HURA-e pri prijavi ostvaruju 10 % popusta na kotizacije.
Sedmi regionalni forum komunikacijskih lidera – IZAZOV 2021 održat će se 6. i 7. travnja u Beogradu, pod sloganom „MAKE IT BIGGER“. Riječ je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regiji, namijenjenom isključivo profesionalcima iz područja marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.
Pod pokroviteljstvom agencije Kliping Beograd, ovogodišnji događaj otvorit će Patrik Schober, Managing Partner agencije PRAM Consulting iz Češke, koji je ujedno i glavni govornik foruma IZAZOV 2021. On će govoriti na temu Public relations 4.0: challenges and opportunities for a new PR stage, koja se odnosi na izazove s kojima se susreće komunikacijska industrija i kako ih premostiti da bi PR industrija opstala, ali i zašto AVE metodologiju treba izbjegavati, odnosno primjenjivati Barcelona principe.
Patrick Schober iskusan je lider u području komunikacija. Diplomirao je u području međunarodnih odnosa i socijalne komunikacije, stažirao je na Holmes College u Sydneyju i na University of California Irvine. Karijeru je započeo u izdavačkoj kući Computer Press. Patrik također predsjedava grupom nezavisnih PR agencija Worldcom, gdje svoja zapažanja dijeli s drugim svjetskim PR liderima. U isto vrijeme predsjednik je Upravnog odbora češke PR asocijacije (APRA). Od 2002. godine na poziciji je Managing Partner agencije PRAM Consulting.
Pored keynote predavanja, ove godine teme foruma bit će, između ostalog, tko kreira reputaciju struke danas; koliko vrijedi agencijski rad; kako osigurati nezavisnost od velikih klijenata i preživjeti njihov odlazak; što je sustainable marketing i na koji način on mijenja industriju iz korijena; tko preuzima odgovornost za oglašavanjem neetičnih brendova; zašto je tržište u Srbiji u stalnom akcijskom modu i što je tome doprinijelo. Predstavnici najvećih kompanija i agencija u regiji govorit će i o tome zašto se o plaćama u struci i dalje samo šapuće; mrze li samo agencije pitcheve ili razloga za mržnju imaju i oglašivači; zašto su pitch pravila – mrtvo slovo na papiru.
Poseban segment foruma bit će posvećen poticanju dijaloga između agencija i kompanija kroz različite tipove interaktivnih radionica, koje će ove godine voditi kompanije Lidl Srbija, Bekament, adidas, Forma Ideale, Dijamant i Knjaz Miloš. Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2021 bit će predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regiji, koje Marketing mreža provodi punih sedam godina.
Prijavljivanje za sudjelovanje na forum komunikacijskih lidera – IZAZOV 2021 traje do 22. ožujka, a broj je mjesta ograničen. Više informacija pronađite na službenim stranicama.
Forum IZAZOV 2021 podržale su agencije Kliping Beograd, Represent System, SmartPoint Adria, Real Grupa RGS, Domino Communications, Novaston Marketing Consultancy, kao i Dreamdust produkcija i Propix. Partneri foruma su Ovation BBDO, Headline, Drive Agency, DPC Networks, AlmaQuattro i Info Media Group. Sponzori ovogodišnjeg foruma su kompanije Bambi, Bekament, Forma Ideale, Marbo Product i Knjaz Miloš.