iProspect postaje nova medijska agencija
Predvodeći novu eru izgradnje brandova koja je zasnovana na performansama, iProspect predstavlja digitalnu globalnu ponudu uz širok razvoj mogućnosti i potpuno novi identitet za klijente.
Grupacija za marketinške komunikacije, dentsu, službeno je diljem svijeta lansirala potpuno novi iProspect – digitalnu end-to-end medijsku agenciju. iProspect timovi na tržištima jugoistočne Europe, uključujući Hrvatsku, Rumunjsku i Bugarsku, definirat će novu eru komuniciranja u medijima i biti prva agencija koja nudi branding zasnovan na performanceu.
Novi iProspect spaja izgradnju brandova sa strateškim planiranjem, poslovnom inteligencijom, marketinškom aktivacijom i performance optimizacijom. Tu su i ostale usluge koje se nude u sklopu dentsu international kako bi timovima pružile širinu i dubinu znanja i vještina na kojima će se temeljiti ubrzani rast klijenata. Ovakva ponuda ne samo da će zadovoljiti, već će i premašiti očekivanja lokalnih i međunarodnih klijenata.
Amanda Morrissey, Global President iProspect, rekla je: Mi smo nova snaga u industriji, a oslanjamo se na desetljeća stručnog iskustva s ciljem stvaranja agilne, prilagođene, prve digitalne organizacije izgrađene za budućnost koja donosi rezultate već danas. Jedino što je ostalo isto je ime, no čak i ono sada izgleda drugačije.
Maria Grachnova, CEO dentsu JI Europa komentirala je lansiranje: Ono što svima trenutno treba u digitaliziranom svijetu jest stvaranje brenda koji se gradi kroz razmišljanje o učinkovitosti. Naš jedinstveni pristup je najbolji kada je riječ o tome, a naše snage su pojačane cjelovitim end-to-end medijskim planiranjem i novim mogućnostima izgradnje brandova.
U JI Europi uvijek smo bili poznati kao pioniri u industriji, posebice u programatskom zakupu i search oglašavanju. Pokrenuvši novu digitalnu end-to-end agenciju u regiji i na globalnoj razini te uz snagu i podršku koju nam daje dentsu, više smo nego spremni nastaviti raditi u novoj eri izgradnje brendova.
Pristupačan identitet branda
iProspect je odabrao slogan “Brands Accelerated” i smjestio se ispod redizajniranog logotipa u novom i pristupačnom identitetu branda i web stranice.
Lansiranjem novog, osvježenog iProspecta došlo je i to potpuno novog dizajna web stranice. Otkrijte na koji će način iProspect definirati novo doba izgradnje brandova i posjetite www.iProspect.com.