Dentsu otkriva medijske i kreativne trendove za 2022.: Kako je pandemija promijenila način na koji se vidimo i ponašamo
Post-pandemijsko ponašanje, alternativna stvarnost, osobni prostor i personalizirani prioriteti u sukobu su s novim tehnološkim inovacijama kako bi stvorili medijske trendove u kojima ćemo se morati snaći u 2022.
Tvrtka za marketinško komuniciranje, dentsu, prikupila je i objavila uvide i predviđanja za svoje globalne medijske i kreativne agencije te ih pretvorila u ultimativni vodič nazvan Media Trends guide and Creative Trends Report 2022.
Stručnjaci za futurizam, specijalisti i čelnici dentsu agencija Carat, dentsumcgarrybowen, dentsu X, iProspect i isobar udružili su snage kako bi identificirali i istražili najveće medijske trendove na koje treba obratiti pažnju u narednoj godini.
Izvješće ‘dentsu 2022 Media Trends’ stavlja fokus na tri megatrenda:
1/ Prolongirana Pandemija opisuje proces brze prilagodbe, eksperimentiranja i inovacija koji se trenutno odvija, dok se tvrtke i potrošači prilagođavaju novim načinima života.
2/ Brand “Državljanstvo” ispituje koliko brandova ima pristup proizvodnji i marketingu koji ima interes za javnost s ciljem pomaganja svijetu da postane održiviji i pravedniji.
3/ Identitet koji ukazuje na to kako je u doba pandemije važnije nego ikad da ljudi mogu dokazati tko su.
U tri temeljna trenda uključeno je još deset trendova koje bi marketinški stručnjaci trebali uzeti u obzir prilikom planiranja svojih medijskih kampanja za 2022., a neki od njih su i omnikanalnost svega, virtualni svjetovi, kraj anonimnosti i razmjena vrijednosti koje su uvijek važne.
U kreativnom izvješću skreće se pozornost na pet tema koje će vam pomoći pri informiranju o budućim poslovnim strategijama:
- Alternativna stvarnost
Uspon virtualnih svjetova i alternativnih narativa za svijet u kojem uistinu možemo birati vlastitu avanturu, osobu i stvarnosti.
- Raspodijeljeno vlasništvo
Novi modeli za kolektivno i zajedničko vlasništvo ubrzani kriptovalutama koje pokreću zajednice obožavatelja.
- Svjesno odvajanje
Novootkrivena urgentnost koja ukazuje da se gospodarski rast mora odvojiti od utjecaja na okoliš te da se svijet mora promijeniti zbog klimatske krize.
- Generacija ‘I ja isto’
Pojava generacije koja prkosi kategorizaciji i prihvaća mnoštvo.
- Osobni prostor
Fokus na sebe, tijelo i dom kao izvor istine i udobnosti u svijetu koji se brzo mijenja.
Da biste saznali više o navedenim trendovima i pristupili besplatnim primjercima izvješća ‘dentsu 2022 Media Trends’ i ‘dentsu Creative trends report 2022’ posjetite: dentsu.com/see/en/our-latest-thinking.