Dentsu otkriva medijske i kreativne trendove za 2022.: Kako je pandemija promijenila način na koji se vidimo i ponašamo

Post-pandemijsko ponašanje, alternativna stvarnost, osobni prostor i personalizirani prioriteti u sukobu su s novim tehnološkim inovacijama kako bi stvorili medijske trendove u kojima ćemo se morati snaći u 2022.

Tvrtka za marketinško komuniciranje, dentsu, prikupila je i objavila uvide i predviđanja za svoje globalne medijske i kreativne agencije te ih pretvorila u ultimativni vodič nazvan Media Trends guide and Creative Trends Report 2022.

Stručnjaci za futurizam, specijalisti i čelnici dentsu agencija Carat, dentsumcgarrybowen, dentsu X, iProspect i isobar udružili su snage kako bi identificirali i istražili najveće medijske trendove na koje treba obratiti pažnju u narednoj godini.

Izvješće ‘dentsu 2022 Media Trends’ stavlja fokus na tri megatrenda:

1/ Prolongirana Pandemija opisuje proces brze prilagodbe, eksperimentiranja i inovacija koji se trenutno odvija, dok se tvrtke i potrošači prilagođavaju novim načinima života.

2/ Brand “Državljanstvo” ispituje koliko brandova ima pristup proizvodnji i marketingu koji ima interes za javnost s ciljem pomaganja svijetu da postane održiviji i pravedniji.

3/ Identitet koji ukazuje na to kako je u doba pandemije važnije nego ikad da ljudi mogu dokazati tko su.

U tri temeljna trenda uključeno je još deset trendova koje bi marketinški stručnjaci trebali uzeti u obzir prilikom planiranja svojih medijskih kampanja za 2022., a neki od njih su i omnikanalnost svega, virtualni svjetovi, kraj anonimnosti i razmjena vrijednosti koje su uvijek važne.

U kreativnom izvješću skreće se pozornost na pet tema koje će vam pomoći pri informiranju o budućim poslovnim strategijama:

  1. Alternativna stvarnost

Uspon virtualnih svjetova i alternativnih narativa za svijet u kojem uistinu možemo birati vlastitu avanturu, osobu i stvarnosti.

  1. Raspodijeljeno vlasništvo

Novi modeli za kolektivno i zajedničko vlasništvo ubrzani kriptovalutama koje pokreću zajednice obožavatelja.

  1. Svjesno odvajanje

Novootkrivena urgentnost koja ukazuje da se gospodarski rast mora odvojiti od utjecaja na okoliš te da se svijet mora promijeniti zbog klimatske krize.

  1. Generacija ‘I ja isto’

Pojava generacije koja prkosi kategorizaciji i prihvaća mnoštvo.

  1. Osobni prostor

Fokus na sebe, tijelo i dom kao izvor istine i udobnosti u svijetu koji se brzo mijenja.

Da biste saznali više o navedenim trendovima i pristupili besplatnim primjercima izvješća ‘dentsu 2022 Media Trends’ i ‘dentsu Creative trends report 2022’ posjetite: dentsu.com/see/en/our-latest-thinking.