Rezultati pretraživanja
Regionalna pozornica za najbolje komunikatore: Kreće nova sezona kreativnog natjecanja BalCannes s brojnim novostima
Otvorene su prijave za novu sezonu regionalnog natjecanja kreativnosti – koja donosi četiri natjecateljske skupine, prvi put kategorizira projekte po formatima, otvara posebnu nagradu za projekte koji pokreću pozitivnu promjenu u svijetu, a Technology & Electronics i Energetics & Mobility samo su neke od novih kategorija na BalCannesu!
Pročitaj višeIndustry Reset: Pitch koji vas (pre)skupo košta @ KOMferencija
Popust za članove HURA-e: Brands & Trends 26.11. u Zonaru
Na Večernjakovu konferenciju 26. studenoga u hotel Zonar stižu globalni i domaći marketinški stručnjaci sa svježim insightima i trendovima koji će oblikovati budućnost marketinga. U jednom danu povezat će se predavanja, case studyji, radionice i paneli u kompaktan program koji će ispreplesti učenje i networking te otvoriti prostor za nova poznanstva, brainstorming i suradnju. Svoje […]
Pročitaj višePanel “Industry Reset: Pitch koji vas (pre)skupo košta” na KOMferenciji u Splitu
Ovogodišnja KOMferencija održava se u Hrvatskom domu u Splitu od 6. do 8. studenoga 2025., a tema je Komunikacija na prvoj crti – sigurnost u doba krize. Program će se odvijati u dvije dvorane kroz predavanja, panele i radionice o kriznom komuniciranju, javnoj diplomaciji, dezinformacijama te ulozi medija i novinara u nesigurnim vremenima. U subotu […]
Pročitaj višeNovo poglavlje odgovornog oglašavanja: Objavljene smjernice za bolje influencanje
Degordian je u potrazi za novim snagama: Performance Marketing Manager (m/f), Digital Marketing Manager (m/f), Senior Graphic Designer (m/f)
Degordian širi tim kroz dvije specijalizirane agencije unutar grupacije: Ahelon jača područje performans i integriranog digitalnog rasta, dok Boiler nadograđuje kreativni studio vrhunskim dizajnom. Traže se tri iskusna profesionalca koji će donijeti mjerljiv rast i prepoznatljive ideje. Lokacija je Zagreb, uz hibridni rad. Ahelon — Performance Marketing Manager (m/f) Uloga: vođenje i optimizacija kampanja (Google, […]
Pročitaj višeNovo poglavlje odgovornog oglašavanja: objavljene Smjernice za bolje influencanje
Kampanja "Važno je znati kad se plati" potiče influencere, oglašivače, medije i agencije na jasno označavanje plaćenih suradnji
Pročitaj višeKako proslaviti 75. rođendan – a ne pričati o sebi?
Povodom 75. obljetnice Diners Cluba, agencija Izone osmislila je kampanju koja je jubilej jednog od najpoznatijih svjetskih brendova pretvorila u emotivnu priču o ljudima i trenucima koji se pamte. Izazov kampanje bio je pronaći način da se obljetnica predstavi na suvremen, blizak i emotivan način – bez klasičnih oblika samopromocije. Rješenje je došlo kroz jednostavnu, […]
Pročitaj višeSeekandHit i Valamar osvojili Special Mention by Aleph za izvrsnost u performance marketingu
Na ovogodišnjem SoMo Borcu, projekt Beyond Loyalty: Winning New Guests for Valamar, koji potpisuju SeekandHit i Valamar, osvojio je Special Mention by Aleph – priznanje koje ističe najbolje performance marketing projekte u regiji. Ova posebna nagrada dodjeljuje se radovima koji nadmašuju standardne pristupe te na inovativan način kombiniraju strategiju, podatke, tehnologiju i kreativnost u postizanju […]
Pročitaj višeBudi hrabar, budi zdrav u finalu Effie Awards Europe u kategoriji Positive Change – Non-profit
Europska udruga društava za tržišno komuniciranje (EACA) i Effie Awards Europe objavili su finaliste za 2025. godinu. Ovo je najuspješnije izdanje u povijesti Effie Europe, a prijave ponovno odražavaju promjene prioriteta u industriji. Skupina Positive Change privukla je rekordan broj prijava što je jasan znak trajne predanosti marketinških stručnjaka smislenom, održivom učinku, a u finalu […]
Pročitaj više