Studio Nexus osmislio modernu i dinamičnu kampanju za Sky
"Novo vrijeme, novi Sky" potiče i inspirira na promjene i kreativnost.
Nova vizualno atraktivna i efektna kampanja za Sky dolazi iz kreativne tvornice agencije Studio Nexus. Kampanja Novo vrijeme, novi Sky u skladu je s dinamičnim vremenom u kojem živimo, u kojem je promjena jedina konstanta i povezuje evoluirajuće okuse, vrijednosti nove generacije i transformaciju ikoničnog brenda Sky.
Novo vrijeme, novi Sky rezultat je rada kreativnog tima agencije Studio Nexus, koja je dio Real grupe, na čelu s kreativnim direktorom Albinom Uršićem, uz art direktora Gorana Pećanca, copwritera Nikolu Slamića, multimedijskog art direktora Ivana Anića koji čine kreativni tim, uz voditeljicu projekta Jasminu Pešić, International Account Director. Studio Nexus je posebno za potrebe ove kampanje napravio remix pjesme NLO od pjevačice Miach čime se kreirala odlična i pamtljiva glazbena podloga koja prati novi stav, kako nove generacije, tako i novog poboljšanog okusa i izgleda Sky Cole.
U današnjem svijetu koji se neprestano mijenja, mlađa generacija mijenja pravila i postavlja nove trendove. Koncept “Novo vrijeme, novi Sky” predstavlja promjenu u kojoj naša ciljna skupina živi, odražavajući društvene promjene i vrijednosti ove živahne ere u kojoj je ključno biti fleksibilan, izjavio je kreativni direktor Albino Uršić.
Kako se svijet mijenja, tako se i vizualni identitet brenda SkyCola razvija i prilagođava kako bi rezonirao s duhom vremena. Izvedba kampanje vrti se oko urbanih i mladih pojedinaca koji utjelovljuju suštinu novog vremena u kojima ciljna skupina živi i ostvaruje uspjehe. Kroz zanimljive scene u televizijskoj reklami prikazuje se niz situacija s kojima se publika može lako povezati. Posebna pozornost posvetila se estetici produkcije, osiguravajući vizualno efektan i dinamičan prikaz svijeta u kojem živimo. Ključni vizuali kampanje su savršeno utjelovili novi mentalitet ciljne publike, prikazujući njihov jedinstveni stil, prenoseći duh novog vremena, hvatajući suštinu individualnosti i samoizražavanja.
Studio Nexus je zaslužan i za medijsku strategiju za ovu kampanju te je sinergijom kreative i medijskog zakupa uz odličnu suradnju s klijentom Sarajevski kiseljak osmišljena uspješna kampanja.