Golden Drum za “Vrijeme je za tvoje vrijeme”: Studio Tumpić/Prenc nagrađen još jednom prestižnom nagradom

Projekt "Vrijeme je za tvoje vrijeme", kojeg je Studio Tumpić/Prenc osmislio za limitirano izdanje vina Teran Barrique vinarije Franc Arman, osvojio je srebro na ovogodišnjem izdanju prestižnog natjecanja Golden Drum.

Golden Drum festival već desetljećima ima velik utjecaj na razvoj kreativne, marketinške i oglašivačke industrije na prostoru Europe. Ovaj festival kreativnosti slavi najbolje ideje, timove i pojedince koji su ostavili trag u industriji, odnosno, kako to sami navode, one koji su uspjeli udahnuti dušu velikoj ideji.

I ove je godine zabilježen rast broja prijava iz svih dijelova svijeta, a među najboljima pronašlo se srebrno Vrijeme je za tvoje vrijeme Studija Tumpić/Prenc.

Radi se o već nagrađivanom projektu koji naglašava važnost strpljenja. U današnje vrijeme kada živimo užurbanim tempom, ovim se projektom poziva da usporimo. Naime, kao što proces stvaranja vina iziskuje mnogo truda, rada i vremena, tako i samo vino zahtijeva vrijeme kako bi u potpunosti sazrelo.

Upravo zato, kreativci iz Studija Tumpić/Prenc ovo su prvoklasno vino zaključali u kutiju, a od njezinog otvaranja kupca dijeli 28 pomno osmišljenih poruka o enologiji, povijesti obitelji Arman, procesu proizvodnje vina i karakteristikama vina. Poruke šalje aplikacija koja je dostupna putem QR koda s kutije, a zamišljene su tako da vinoljupca upoznaju s ljepotama i specifičnostima vinarstva, kako bi i sam “sazrio” do ključnog trenutka – otvaranja boce.

Na kraju ovog edukativnog putovanja, aplikacija šalje šifru kojom će vlasnik Terran Barriquea moći otvoriti svoju premium kutiju, a na boci će ga dočekati poruka “Vrijeme je za tvoje vrijeme” jer samo je vrijeme ključ.

Svoju su nagradu predstavnici Studija preuzeli na gala večeri u sklopu festivala koji se ove godine vratio svojim korijenima, odnosno slovenskom gradiću Portorožu. No, osim same nagrade, Studio je tijekom svečane dodjele proglašen drugom najboljom agencijom regije. “Adriatic agencija godine” posebna je nagrada i dodjeljuje se na temelju sustava bodovanja Festivala za najuspješnije prijave iz zemalja jadranske regije.

Veliko nam je zadovoljstvo primiti ovu nagradu za posebno nam dragi projekt. U njega smo zaista uložili mnogo truda, pa nas veseli vidjeti kada ga prepoznaje i struka, govore iz Studija.

Kako bi projekt ugledao svjetlost dana, zaslužni su i brojni suradnici: Delta Reality za osmišljavanje aplikacije, Botonega za realizaciju kutije i Etikgraf za realizaciju etikete, kao i Abeceda komunikacije za organizaciju predstavljanja proizvoda.