Novi sastav Organizacijskog odbora IdejeX: Ovi stručnjaci radit će na isticanju najkreativnijih domaćih komunikacija

Pred IdejomX petnaesta je sezona odabira vrhunskih kreativnih projekata! Ususret novoj natjecateljskoj sezoni, oformljen je novi sastav Organizacijskog odbora, koji će biti sačinjen od ključnih domaćih kreativaca – upoznajte ih u nastavku!

 

Uskoro počinje nova natjecateljska sezona u komunikacijskoj industriji, a IdejaX, jedno od najvažnijih strukovnih natjecanja, i ove će godine nagrađivati najkreativnije oglašivačke radove. Organizirana pod okriljem Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA!-e) u okviru nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija, IdejaX nagrađuje najoriginalnije i jedinstvene ideje koje pomiču granice. Važna je novost novi sastav Organizacijskog odbora natjecanja IdejaX, koji se sada sastoji od šest stalnih članova i tri rotirajuća člana.

Organizacijski odbor zadužen je za planiranje cijelog natjecateljskog procesa. Prema novom Poslovniku Organizacijskog odbora IdejeX, uz dosadašnje članove Dunju Ivanu Ballon (Udruga HURA! i IAB Croatia), Damira Ciglara (Imago Ogilvy) i Jelenu Fiškuš (Studio Sonda), novi su stalni članovi odbora Rajna Cuculić (EssenceMediaCom), Anselmo Tumpić (Studio Tumpić/Prenc) i Siniša Waldinger (Bruketa&Žinić&Grey), a njima se u novoj natjecateljskoj sezoni pridružuju i novi izravni rotirajući članovi Almir Okanović (BBDO Zagreb) i Marin Ostojić (ZOO agencija) te izabrani rotirajući član Alen Kekić (I TO NIJE SVE).

IdejaX jedino je natjecanje koje slavi kreativnost u domaćoj komunikacijskoj industriji, čineći je prepoznatljivom i zanimljivom. Sudjelovanje u odboru prilika je za doprinos razvoju festivala, približavajući ga još više uglednim svjetskim i regionalnim festivalima, poručio je Marin Ostojić (ZOO agencija).

Ideja X ogledalo je kreativne industrije u Hrvatskoj, kroz njezin rast i razvoj možemo pratiti i rast i razvoj oglašivačke industrije koja je u proteklih 15 godina doživjela brojne transformacije. Kombinacija sjajne lokacije, globalnih predavača i natjecateljskog uzbuđenja očito je dobitna što vidimo po konstantnom rastu broja prijavljenih radova i sudionika, poručio je Siniša Waldinger (Bruketa&Žinić&Grey).

Rajna Cuculić (EssenceMediaCom) dodala je: Članstvo u Organizacijskom odboru IdejeX za mene označava priliku za doprinos unapređenju kreativne industrije te postavljanje i prepoznavanje novih standarda unutar struke. Radujem se profesionalnoj suradnji s kolegama u odboru, kao i izazovima koje donosi nova natjecateljska sezona.

Velika mi je čast biti članom ovog odbora jer se Ideja X kroz godine profilirala kao najvažnija nacionalna nagrada za kreativnost u tržišnim komunikacijama. Ideja X pruža priliku, ne samo velikim, već i manjim agencijama da svojim projektima pokažu svoj puni potencijal i kreativnost u najboljem svjetlu, nadodao je Anselmo Tumpić (Studio Tumpić/Prenc).

Alen Kekić (I TO NIJE SVE) osvrnuo se na svoje sudjelovanje u Odboru: Kreativnost je nešto što će nadživjeti sve trendove, vizualne hookove, dobro napisane promptove. Kreativnost je nešto zbog čega se ujutro svaki dan budim i vozim do posla iako imam i home office opciju. A IdejaX je natjecanje koje slavi, pomalo veliča kreativnost, pa sam se nekako pronašao prozvan da sudjelujem u Organizacijskom odboru IdejeX.

Podsjetimo, na ovom natjecanju u kreativnosti uspješno se natječu kako velike tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatne, srebrne i brončane nagrade, a na natjecanju su dobrodošli i projekti samostalnih umjetnika.

Prema Poslovniku Organizacijskog odbora natjecanja IdejaX, stalni će članovi Odbora raditi na natjecanju IdejaX naredne četiri sezone, dok će rotirajući članovi svake godine pružati svježu perspektivu. Prvi je korak u njihovu radu inicijalni sastanak, na kojemu će se – razgovorom o ciljevima i promjenama koje donosi nova sezona – započeti s planiranjem 15. izdanja natjecanja.

Više informacija o natjecanju, koje početkom sljedeće godine ulazi u svoju novu sezonu, pronađite na poveznici.