Sonda Designed by People: Iz srca korisnika stvoreno novo blagdansko ruho Radenske

Nakon više tjedana praktičnog rada, u okviru programa Sonda Designed by People, zaživio je kreativni koncept za zimsku Radensku

U sklopu inovativnog programa Designed by PeopleRadenska je svojim korisnicima ponudila priliku da postanu dio njezinog kreativnog tima te se upoznaju s procesima dizajna, komunikacije i brendiranja. U suradnji s kreativnim centrom Sonda odabrana je ekipa koja je od proljeća radila i razvijala se pod vodstvom stručnjaka da bi se dokazala konačnim proizvodom – kreativnim konceptom za zimski izgled Radenske koji je već dostupan na policama trgovina.

Uvjet nije bilo predznanje, već otvorenost za učenje

Za prijavu nije bilo potrebno predznanje, već prvenstveno otvorenost za učenje i upoznavanje kreativnih procesa, što je bilo ključno pri odabiru šest kandidata: Nataša KozlicaDanko LazićIvona VilušićBrigita KukovecJanja Junež i Ivana Kalc. Još od ožujka, oni su kroz praktičan rad na radionicama istraživali i razvijali svoje potencijale. Željela sam isprobati nešto novo, a ovaj projekt mi se činio stvarno super prilika! Pomislila sam, zašto ne bih upoznala ljude koji dijele slične interese kao i ja? Privukla me i kreativna atmosfera, jer je uvijek dobro širiti vidike, rekla je 27-godišnja Ivona Vilušić iz Poreča, inače zaposlena u banci. Ona vjeruje da velike stvari nastaju upravo iz malih, inspirativnih trenutaka.

Kreativni proces učenja tekao je iznimno brzo i bio je dvosmjeran 

Sudionici projekta detaljno su se upoznali s brojnim procesima koji na različitim stručnim područjima doprinose oblikovanju tržišno uspješnog proizvoda. Naučio sam koliko su važni priprema i razvoj ideje ili koncepta te „domaća zadaća“ prije svakog koraka pripreme materijala. Imao sam priliku steći ne samo agencijsko znanje i iskustvo, već i misaoni okvir potreban u oblikovanju, rekao je Danko Lazić, 36-godišnji obrtnik iz Umaga.

Kreativni pristup raznolike skupine korisnika Radenske, uz podršku stručnih mentora, čak je i nadmašio očekivanja tvrtke. Projekt je bio kao stvoren za nas, jer Radensku pokreće odgovornost prema društvu, osluškivanje korisnika i želja za stalnim uvođenjem noviteta. S radošću smo pratili kako ljubitelji naših mjehurića upoznaju proizvodne, kreativne i poslovne procese kojima vodeno blago iz netaknute prirode pažljivo donosimo u domove potrošača. Bilo je to zanimljivo i poučno iskustvo – ne samo za ovaj kreativni tim, već i za sve nas, ispričala nam je Egle Wehle, direktorica marketinga u Radenskoj, koja se oduševila marljivošću i kreativnošću ekipe.

Od korisničkog iskustva do konkretnog rješenja koje odražava srž marke

Mnoge je kreativce na sudjelovanje privukla sama marka Radenska i njezin kultni status. Među njima je i 26-godišnja grafička dizajnerica Janja Junež iz Gorenjske. S Radenskom, jednom od većih i etabliranih marki, zapravo sam odrasla i s njom se, na određeni način, srodila. Kroz projekt sam dobila nove uvide, posebno u načinu vođenja kreativnog procesa. Bilo mi je zanimljivo kako je ekipa Sonde usmjerila naše misli u pravom smjeru tako da smo zajedno stvorili proizvod s kojim sam jako zadovoljna, dodala je.

U sklopu kreativnog projekta „Designed by People” kreativnog centra Sonda, kreativci su, osim blagdanske etikete, pripremili i božićni asortiman koji uključuje čarape, kape i pulovere. Ovi proizvodi dio su blagdanske nagradne igre u kojoj mogu sudjelovati vjerni potrošači.

Više o nagradnoj igri na: trisrca.si.

Još jedan uspješan ciklus koji donosi nove prilike za kreativne suradnje

U završnoj fazi projekta, koja je održana u četvrtak 19.12. u Sonda kreativnom centru, pridružili su se predstavnica RadenskeIvana Fočić, senior brand managerica, članovi tima Sonde – kreativni direktori Jelena Fiškuš i Sean Poropat, kao i polaznici projekta. Kratko su predstavljeni tijek i rezultati projekta, podijeljeni su dojmovi, a sudionicima su upućene zahvale i priznanja za njihov doprinos te prigodni pokloni, nastali u sklopu projekta.

Otvaramo vrata budućim suradnjama i pozivamo brendove da se prijave i postanu dio idućeg ciklusa, gdje ćemo zajedno istraživati nove kreativne mogućnosti te pokazati snagu uključivanja samih korisnika u proces stvaranja, zaključila je Silvija Kovačić, direktorica Udruge Sonda.