Nova era kreativnosti – IdejaX Awards 2025 otvara prijave uz nove i redefinirane kategorije te sustav bodovanja
U tijeku su prijave na novo izdanje natjecanja kreativnosti IdejaX, koje već 15 godina pomiče granice kreativnosti, a u novoj sezoni za prijavitelje priprema cijelu novu skupinu kategorija i unaprijeđeni sustav bodovanja.
Najveća nacionalna nagrada za kreativnost IdejaX, organizirana pod okriljem Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) u okviru festivala Dani komunikacija, ove godine dolazi u novom ruhu i donosi brojne novitete. Već 15 godina prepoznaje i nagrađuje najbolje ideje, hrabre vizije i odvažne inovacije, a u novom izdanju uvodi proširene kategorije i unaprijeđeni sustav bodovanja. Bez obzira na to dominirate li tržišnim segmentima, redefinirate upotrebu komunikacijskih kanala, transformirate brendove ili mijenjate svijet nabolje – sada postoji kategorija u kojoj vaša kreacija može zablistati.
Best on Market, Best in Channel, Best Branding & Rebranding, Best of Positive Change – četiri su natjecateljske skupine u kojima prijavitelji ove godine mogu pokazati snagu i uspješnost svojih najboljih kreativnih ideja. Uz već postojeće, Best in Channel nova je skupina u kojoj se nagrađuje najbolja ideja u službi tržišne komunikacije u 13 kategorija:
- Najbolji TV spot & film
- Najbolji online video – kratki format
- Najbolji online video – dugi format
- Najbolji print (oglas, publikacija, plakat)
- Najbolji outdoor – OOH
- Najbolji outdoor – DOOH
- Najbolji audio & radio
- Najbolje iskustveno oglašavanje i događanja
- Najbolja ambalaža – mala naklada
- Najbolja ambalaža – velika naklada
- Najbolji digital – web-stranice
- Najbolji digital – društvene mreže i
- Najbolji digital – kreativna upotreba tehnologije.
Velika završnica na Danima komunikacija
Projekt može biti prijavljen u samo jednu kategoriju unutar skupina I. Best on Market, III. Best Branding & Rebranding te IV. Best of Positive Change, ali u više kategorija unutar nove skupine Best in Channel, a od ove je godine uveden i novi sustav bodovanja koji možete proučiti u Pravilniku.
Ovogodišnja je novost i da dobitnici brončanih, srebrnih i zlatnih nagrada, kao i dobitnik Grand Prixa neće biti poznati prije samih dodjela, tako da u kalendarima obavezno rezervirajte 16. svibnja, kada će dobitnici biti proglašeni na svečanoj dodjeli u sklopu Dana komunikacija u Rovinju.
Sudjelovanje i prijave
Za sudjelovanje je potrebno ispuniti jednostavnu online prijavnicu u kojoj je potrebno navesti naziv rada, ime agencije i klijenta, kategoriju prijave, strateške partnere i individualna priznanja pojedincima koji su najviše zaslužni za uspjeh rada. Sudionici u sklopu prijavnice dostavljaju i rad, koji može biti prezentiran u obliku videosažetka u trajanju od najviše dvije minute ili kao .PDF dokument.
Kreativnost danas više nema okvire, a IdejaX to je prihvatila, redefinirajući pravila igre, i sve prilagodila kreativnim predvodnicima tržišnih komunikacija, stoga – ne oklijevajte, nego se prijavite! Kvalifikacijski period obuhvaća razdoblje od 18. veljače 2024. do 6. ožujka 2025., a prijavni period za sve skupine otvoren je do 6. ožujka 2025.
Više informacija pronađite na službenim stranicama natjecanja.