UM Worldwide predstavlja “Full Color Media” – novu eru u planiranju medija
UM Worldwide, globalna mreža medijskih agencija u sklopu IPG Mediabrandsa, predstavila je “Full Color Media“, novi, inovativni pristup brend komunikaciji. Ova metodologija osmišljena je kao odgovor na izazove modernog doba, omogućujući brendovima da se istaknu u eri dominacije algoritamski vođenog oglašavanja i sve većeg utjecaja umjetne inteligencije.
“Full Color Media” razvijen je na temelju opsežnog istraživanja provedenog u suradnji s akademcima sa Sveučilišta Oxford. Analiza podataka više od 10.000 brendova tijekom tri godine pokazala je da se tradicionalni modeli komunikacije i medijskog planiranja sve više udaljavaju od stvarnih potreba potrošača i brendova. Istraživanje je ukazalo na jasnu potrebu za novim pristupom koji nadilazi tradicionalne “funnel” modele koristeći napredne tehnološke mogućnosti koje su nam danas dostupne. Cilj nam je spriječiti jednoličnost brendova primjenom inovativnog pristupa koji omogućuje snažnije povezivanje s publikom ističući jedinstvenu dinamiku i posebnost svakog brenda.
“Full Color Media” stavlja kreativnost čovjeka u središte, koristeći UM “Brand Patterns” modela rasta brenda, omogućujući dublje razumijevanje njegove složenosti i pružajući okvir za strateška, hrabra i jedinstvena komunikacijska rješenja koja donose dugoročni rast.
Ovo za nas predstavlja revoluciju u načinu na koji pristupamo medijima i izgradnji brendova, istaknula je Branislava Cagronov, Regionalni Direktor UM SEE. Pomoću Full Color Media omogućujemo brendovima da se predstave u svim svojim bojama i strateški iskoriste ono što ih čini posebnima. Naš cilj je prepoznati i istaknuti puni potencijal svakog brenda, te kroz personaliziran pristup kreirati kampanje koje su istovremeno analitički utemeljene i kreativno inspirativne.
UM Worldwide ovom inicijativom poziva brendove, partnere i cijelu industriju da se pridruže pokretu “Protiv jednoličnosti“, da izađu iz sjene uniformiranost i istaknu se u dinamičnom i tehnološki naprednom svijetu.