Dentsu širi projekte i otvara nova radna mjesta u Zagrebu

Dentsu Hrvatska posljednjih je godina izgradila snažan međunarodni Performance Marketing Hub u Zagrebu, koji je danas prepoznat kao jedno od ključnih središta za globalne projekte unutar mreže. Ovaj hub nastao je kao odgovor na rastuću potrebu klijenata za specijaliziranim digitalnim znanjima, ali i kao strateška odluka da se u regiji razvije ekspertiza koja može konkurirati najvećim tržištima u području tehnološke transformacije, podizanja kvalitete usluga i razvoju talenata.

Tehnologija i inovacije

Uvođenjem umjetne inteligencije i automatizacije u svakodnevne marketinške procese, tim je značajno povećao učinkovitost i preciznost u targetiranju publika. Automatizirani bidding modeli, prediktivna analitika i alati za real-time optimizaciju omogućili su da se kampanje prilagođavaju u hodu, čime se osiguravaju bolji rezultati i veći povrat na ulaganje. Time se na usporedivim projektima povećala efikasnost digitalnih aktivnosti za više od 50%.

Dodatno, digitalni hub razvija napredne testne okvire, koji omogućuju usporedbu različitih kreativa, kanala i target grupa u stvarnom vremenu. Ovakav pristup doveo je do značajnog povećanja konverzija i smanjenja troškova akvizicije, kod nekih klijenata za čak 27%, za niz globalnih brendova.

Rezultati i zadovoljstvo klijenata

U suradnji s vodećim globalnim i regionalnim brendovima, dentsu je kroz zagrebački hub pomogao ostvariti mjerljiv rast poslovnih rezultata. Ocjena zadovoljstva klijenata 94 od 100 posto potvrđuje dosljedno pružanje vrijednosti i povjerenje koje su stekli.

Naša misija nije samo pratiti trendove, već ih i postavljati. Vjerujemo u kombinaciju stručnog znanja, tehnologije i kreativnosti, a Zagreb smo razvili u središte izvrsnosti koje pridonosi globalnim rezultatima, izjavio je Marko Jambrešić, Digital Business Lead u dentsu za Hrvatsku.

Razvoj ljudi i kulture

Ključ uspjeha nisu samo alati, već i ljudi. U posljednje tri godine, hub je izgradio tim stručnjaka s međunarodnom ekspertizom, a poznat je i po svojoj multidisciplinarnosti. Zapošljavajući specijaliste za paid search, paid social, programmatic i data science, dentsu je stvorio okruženje u kojem se kombiniraju različito znanje u integrirani pristup komunikacijama.

Unutar huba stalno se ulaže u razvoj zaposlenika – od internih edukacija i treninga do suradnje s međunarodnim timovima. Posebna pažnja posvećena je mentorstvu i razmjeni znanja, što omogućava mladim talentima da brzo napreduju i dobiju priliku raditi na globalnim projektima već u ranoj fazi karijere.

Planovi za budućnost

U nadolazećem razdoblju, dentsu planira dodatno proširiti portfelj proizvoda i rješenja. Fokus će biti na razvoju novih data-driven i AI-powered platformi, integraciji novih tehnologija u oglašivačke procese, kao i na jačanju regionalne suradnje kroz Southeast Europe tržišta.

Neki od planiranih smjerova uključuju:

  • razvoj digitalnih proizvoda, koji će omogućiti bolje povezivanje podataka i kreiranje personaliziranih poruka;
  • širenje suradnje s globalnim timovima na projektima u EMEA regiji;
  • ulaganja u vlastite alate za mjerenje učinkovitosti i optimizaciju kampanja;
  • nastavak rasta Zagreba kao centra izvrsnosti za performance marketing.

Naši timovi su pokazali da mogu konkurirati najboljima na svijetu. S novim projektima i ambicioznim planovima ispred nas, Zagreb postaje još važnija točka na globalnoj karti dentsu grupacije. To znači i nova radna mjesta – želimo zaposliti kvalitetne i motivirane ljude koji će zajedno s nama graditi budućnost digitalnog marketinga, istaknuo je Vjeko Srednoselec, Chief Operating Officer za dentsu Southeast Europe.

Uz već uspješna rješenja poput Green Programmatic Networka, mjerenja i optimizacije prema pozornosti potrošača kao i mnoge druge, planovi za daljnji razvoj hrvatske operacije su vrlo ambiciozni.

Nova radna mjesta

S novim projektima koji se upravo pokreću, dentsu otvara niz pozicija u Zagrebu i poziva sve zainteresirane da postanu dio priče koja redefinira digitalno oglašavanje. Tvrtka je u potrazi za stručnjacima u područjima paid sociala, paid searcha i programmatica, ali i za novim talentima koji žele započeti svoju karijeru u dinamičnoj i brzo rastućoj industriji.