Svjetska nagrada za dizajn ambalaže Pentawards u rukama Studija Tumpić/Prenc
Vizualni identitet linije ekstra djevičanskih maslinovih ulja Famìa nastavlja niz uspjeha. Studio Tumpić/Prenc za ovaj je projekt, nakon “domaćeg” Zagreb Design Weeka, europskog European Design Awardsa i svjetskog Communication Artsa, osvojio i prestižni Pentawards, kako je svečano objavljeno na gala ceremoniji 4. listopada.
Na ovogodišnjem natjecanju, koje prepoznaje globalnu izvrsnost u dizajnu ambalaže, Famìa je osvojila srebro, istaknuvši se među najboljima u konkurenciji 62 zemlje.
U uži je krug za trofej Pentawards ušlo tek 700 radova, o čemu je odlučivao međunarodni žiri sastavljen od više od 50 uglednih stručnjaka za dizajn ambalaže. Među njima su i predstavnici svjetski poznatih brendova poput Coca-Cole, Kimberly-Clarka, Tom Ford Beautyja, pariškog Dragon Rougea i Kraft Heinza.
Iz godine u godinu žiri se suočava s izazovom donošenja jednoglasne odluke o tome koji dizajni imaju doista univerzalnu privlačnost i zaslužuju međunarodno priznanje Pentawardsa. Od osnutka 2007. godine, natjecanje je primilo više od 36 000 prijava iz preko 95 zemalja, a pobjednici ostavljaju trajan trag na globalnoj sceni dizajna ambalaže.
Pentawards je utemeljen u Bruxellesu i posvećen je promicanju izvrsnosti, poticanju kreativne inspiracije i povezivanju globalne zajednice dizajnera. Svake se godine tako na gala ceremoniji okupljaju brendovi, dizajnerske agencije, studenti i stručnjaci iz cijeloga svijeta, uvijek na novoj lokaciji.
Ove godine Pentawards proslavu donosi u srce Amsterdama, grada koji upravo obilježava 750. obljetnicu, što ga čini savršenom kulisom za noć posvećenu kreativnosti i inovacijama. Gala večer održat će se u impresivnoj “Čeličnoj katedrali” De Kromhouthal, nekadašnjoj tvornici koja je već ugostila ekskluzivne događaje za vodeće brendove poput Heinekena, Googlea i Samsunga.
Osim samog trofeja, vizualni identitet Famìe, koji je Studio Tumpić/Prenc razvio u suradnji s Etikgrafom, uvrstit će se i u prestižnu knjigu o dizajnu ambalaže izdavača TASHEN.
Vizualni identitet koji plijeni pažnju velikih natjecanja diljem svijeta zapravo naglašava posebnost arhitekture Rovinja, grada iz kojeg brend potječe. Inspiriran slikovitim kućama zbijenima uz morsku obalu, vizualni identitet koristi raznobojne etikete kako bi označio intenzitet ulja, dok raspored i kombinacija boca stvaraju kompoziciju nalik mediteranskom gradiću. Osim što obogaćuje izgled prodajnog prostora, dizajn potiče kupce da sakupe sve intenzitete okusa i stvore vlastitu kolekciju, a pritom sa svakom kupnjom kući odnose autentičan djelić Rovinja.
Studiju Tumpić/Prenc ovo nije prvo Pentawardsovo priznanje. Već su ranije slavili s dizajnom za biodinamička vina Šuran, te vizualnim identitetom “Istriane”, koji je ujedno odnio prvo zlato u povijesti nagrade “Best Use of Colour”.