KIOSK – brending konferencija koja je sama po sebi brend dolazi u Zagreb

KIOSK Branding Conference postavlja novi standard za jednodnevne edukativne formate i samu ideju konferencije kroz europski standard i image-driven pristup. Konferencija koja spaja kreativce, menadžere, C-level profesionalce i slobodne umjetnike te istražuje kako danas graditi i održavati relevantan brend. Kroz predavanja, panele i filmske projekcije, KIOSK povezuje industrije od FMCG, automotiva i luksuznih brendova pa sve do glazbe i mode.
KIOSK želi biti primjer brenda koji priča o brendiranju kroz vlastiti sadržaj i koncept. Tijekom godine pokazivat ćemo kako to radimo kroz različite brend ekstenzije, aktivnosti, suradnje i pop-up projekte, dok sama konferencija ostaje naš dugoročni glavni showcase – naša glavna stanica na kojoj se zaustavljamo i dijelimo inspiraciju. izjavila je osnivačica Ela Barić.
Preko 30 govornika u jednom danu
KIOSK u Zagreb dovodi niz međunarodnih i regionalnih stručnjaka koji će sudionicima prenijeti iskustva iz vrhunskih brendova i studija. Među njima su švedski dvojac SNASK (XBOX, Klarna, Meta), pariški Leslie David Studio (Chanel, Louis Vuitton, Glossier, Prada, Zara), londonski Rosie Lee Group (Nike, Vans, Timberland, UGG), njujorško-švedski Studio Herrström (Spotify, Discord, Sony), glazbeni veteran Blake Price is Universal Music Group For Brands, koji više od 20 godina spaja brendove s poznatim glazbenicima, te mladi britanski strateg Joel Marlinarson, poznat po analitičkom pristupu praćenju industrije.

Posebno uzbuđenje izaziva dolazak Global Brand & Marketing Teama iz Cupre. Brend koji je izrastao iz sportskog DNA SEAT-a u samo nekoliko godina izgradio je identitet jedne od najuzbudljivijih marki automobilske industrije. Cupra je 2025. osvojila prestižnu nagradu “Trendiest Brand of the Year”, potvrđujući svoju poziciju pionira koji spaja performanse, dizajn i lifestyle. Vodeći ljudi iz Cupra marketinškog tima u Zagreb donose priču o tome kako automobilski brend nadilazi samu proizvodnju vozila i postaje kulturni simbol. Njihova perspektiva posebno je važna u trenutku kada se industrija transformira kroz elektrifikaciju, održivost i novu generaciju potrošača koja traži drukčiji jezik, a Cupra ga gradi kroz emociju i hrabro brendiranje.

Uz 11 međunarodnih govornika, KIOSK je predstavio i 24 regionalna stručnjaka, o kojima detalje možete pratiti u nadolazećim mjesecima putem KIOSK društvenih kanala i web stranice. Posebni gosti konferencije bit će i Saša J. Mächtig, arhitekt kultnog kioska K67, te redatelj Filip Filković Philatz, čiji će dokumentarac K67 premijerno biti prikazan na konferenciji.
Među potvrđenima su i predstavnici HURA-e i naših članica, poput Davora Brukete (Bruketa&Žinić&Grey), Frana Mubrina (404, MYTY), Helene Kuhar (404 Agency), Lucije Potočnik (Studio Sonda), Luke Mavretića (Imago Ogilvy), Nebojše Grbačića (CVOKE, Copyraonica), Tomislava Kučine (Boiler, Degordian) i Dunje Ivane Ballon (HURA, DK & IAB Croatia).
Konferencija koja spaja prave ljude
KIOSK je mjesto gdje se susreću različiti svjetovi; od C-level profesionalaca do slobodnih umjetnika, jer najbolje ideje nastaju kad se spoje iskustvo, strategija i kreativna sloboda. Konferencija donosi dašak europskog iskustva u Zagreb i pruža inspiraciju koja gradu u tom periodu godine itekako nedostaje. KIOSK je sljedeća stanica za velike ideje u brendiranju, mjesto gdje publika može vidjeti, čuti i osjetiti što znači graditi brend relevantan danas i sutra. Vidimo se u Laubi, 6.2.2026.
Puni lineup i ulaznice po regularnoj cijeni dostupni su na kioskconference.com.