Veliki dan za male i srednje tvrtke
Za svog dugogodišnjeg klijenta, Microsoft Hrvatska, Status Grupa je osmislila vizualni identitet novog,
Za svog dugogodišnjeg klijenta, Microsoft Hrvatska, Status Grupa je osmislila vizualni identitet novog, cjelodnevnog eventa za male i srednje korisnike, koji će se održati 27. 2. 2014. u prostorijama Microsofta Hrvatska. Uz sam naziv događanja, GET2MODERN DAY, veliki dan za male i srednje velike tvrtke, agencija je kreirala prigodni logo i slogan: SEE IT. FEEL IT. GET IT. Sam slogan u sebi ima igru riječi kod pojma IT, koji je općepoznata skraćenica za Information Technology.
Na GET2MODERN danu sudjelovat će oko 100 tvrtki, koje će imati priliku vidjeti (SEE IT), osjetiti (FEEL IT) i dobiti (GET IT) svježe informacije o drugačijem i efikasnijem korištenju IT tehnologija i usluga od svih dosadašnjih načina. Budući je broj mjesta ograničen, sudjeluju tvrtke koje su se prve prijavile.
Microsoft Hrvatska je krenuo vrlo ambiciozno u pripremanje ovakvog događanja, a želja im je svakako da nakon uspješno organiziranog prvog GET2MODERN dana 2014. ovo postane tradicionalno godišnje okupljanje. Taj dan cijeli ured Microsofta bit će na raspolaganju korisnicima i IT stručnjacima. Stručnjaci Microsofta će na vrlo razumljiv i mjerljiv način prezentirati konkretne scenarije i primjere iz poslovne prakse, sa ciljem da korisnici dobiju odgovore na ključna pitanja potrebna za objektivnu evaluaciju Office-a 365.
Ako se zna da je Status Grupa autor imena i vizualnog identiteta prvih jedanaest Microsoft WinDaysa, najveće tehnološko-poslovne konferencije u regiji, izbor agencije za ovaj novi projekt nije bio slučajan. Status Grupa se pobrinula i za samu organizaciju, uređenje prostora, realizaciju prigodnih poklona, a ispunjavanjem anketa sudionici sudjeluju u izvlačenju vrijednih Windows 8 tableta.