23. Slovenski oglašivački festival 26. – 28. 3. u Portorožu, popust za članove HURA-e
23. Slovenski oglašavački festival (SOF), najveće okupljanje stručnjaka sektora marketinga i oglašavanja u Sloveniji, održat će se od srijede 26. ožujka do petka 28. ožujka 2014. godine u Kongresnom Centru Grand Hotela Bernardin u Portorožu, na slovenskoj jadranskoj obali.
23. Slovenski oglašavački festival (SOF), najveće okupljanje stručnjaka sektora marketinga i oglašavanja u Sloveniji, održat će se od srijede 26. ožujka do petka 28. ožujka 2014. godine u Kongresnom Centru Grand Hotela Bernardin u Portorožu, na slovenskoj jadranskoj obali.
Svi članovi HURA-e ostvaruju 10 % popusta prilikom registracije.
Kroz tri dana, festival će predstaviti brojna predavanja, diskusije i radionice. SOF-ov žiri će ocijeniti prijave festivalskom natjecateljskog programa i objaviti pobjednike, najbolje primjere slovenskog oglašavanja. Nagrade će biti dodijeljene na Dodjeli nagrada i završnoj ceremoniji u petak navečer.
Slogan „nove razmjene, novi odnosi“ je temeljna tema 23. SOF-a i poziva sve zainteresirane da ustanove da li su ključni entiteti industrije u pravim razmjerima u cilju napretka, rasta i usavršavanja.
Slovenski oglašivački festival je sveobuhvatan i ključni pregled slovenske oglašivačke industrije kroz proteklu godinu i predstavlja ogledalo kreativnosti oglašivačke industrije. Festival će biti organiziran od strane Slovenske oglašivačke komore, nacionalne krovne strukovne organizacije u području marketinške komunikacije. SOF, kao centralni i najposjećeniji nacionalni godišnji događaj u području oglašavanja i marketinške komunikacije, predstavlja spojnicu profesionalaca koji izmjenjuju iskustva, uspostavljaju i obogaćuju dragocjene poslovne veze i prijateljstva te kao takav predstavlja izvrsnu priliku za umrežavanje kroz tri dana festivala.
Opsežan festivalski prikaz i procjena trenutne oglašavačke prakse omogućava širenje svjesnosti te podiže skalu standarada oglašavanja u Sloveniji. Sa svojim bogatim kongresnim programom, SOF isto tako predstavlja važnu tribinu i mjesto susreta novih ideja, znanja i profesionalne edukacije u okvirima polja marketinških komunikacija. Tako svake godine okuplja crème de la crème lokalnoga oglašivačkoga svijeta – predstavnike medija, agencija i oglašivača, mnogobrojne studente te ljude željne novih marketinških znanja, poznanstava, ali i dobre zabave.