Advance.hr: Reklamne agencije u akciji: Bez reklama nema ni radnih mjesta

U petak, 20. studenoga 2009., u tiskanim je medijima pokrenuta kampanja Hrvatske udruge reklamnih agencija (HURA), čiji je cilj podići svijest javnosti o posljedicama pada investicija u tržišnom komuniciranju za oglašivače, medije, agencije, ali i gospodarstvo u cjelini. Glavna poruka kampanje je…

Cijeli članak možete pročitati ovdje.


Ostale objave

After5.hr: Završena četvrta Woman.Comm konferencija – Što smo naučili?

Profitiraj.hr: Pridružite se žiriju natjecanja Effie Awards Croatia 2026 i odlučujte o najučinkovitijim marketinškim kampanjama

Netokracija.com: 11 godina, 100 susreta, 7000 članova. Kako je MMZG postigao dugovječnost?

Media Kit: Pridružite se žiriju natjecanja Effie Awards Croatia 2026 i odlučujte o najučinkovitijim marketinškim kampanjama