Potrošački kod (HTV): Bavi se li u Hrvatskoj netko zaštitom potrošača?

Nedavno je australska udruga za zaštitu potrošača natjerala Coca-Colu da se ispriča potrošačima zbog lažnog reklamiranja.

U Velikoj Britaniji pak državni je ured odlučio zabranitireklamiranje nekih krema iz linije Nivea Visage koje djeluju protivstarenja kože jer zavaravaju potrošače. No, to nije jedina reklamakoja je dosad na Otoku zabranjena. Mi smo se zapitali bavi li se unas netko zaštitom potrošača od lažnog reklamiranja.


Ostale objave

Lider: Izazov je prilagoditi tradicionalno zlatarstvo digitalnom okružju

Lider: Marketinška komunikacija Nakon dvadeset godina objavljen prvi sveučilišni udžbenik o marketingu

Media Kit: Ponovno okupljeni neki od najboljih regionalnih komunikacijskih stručnjaka: Ovo je novi saziv Stručnoga savjeta BalCannesa

After5.hr: Što treba znati o marketingu u 2025.? Naše stručnjakinje napisale su važnu knjigu koja spaja učionicu i stvarni svijet