Potrošački kod (HTV): Bavi se li u Hrvatskoj netko zaštitom potrošača?

Nedavno je australska udruga za zaštitu potrošača natjerala Coca-Colu da se ispriča potrošačima zbog lažnog reklamiranja.

U Velikoj Britaniji pak državni je ured odlučio zabranitireklamiranje nekih krema iz linije Nivea Visage koje djeluju protivstarenja kože jer zavaravaju potrošače. No, to nije jedina reklamakoja je dosad na Otoku zabranjena. Mi smo se zapitali bavi li se unas netko zaštitom potrošača od lažnog reklamiranja.


Ostale objave

Lider: Podržite Smjernice i potpišite Deklaraciju

Mamager.hr: Lideri komunikacijskih agencija na HURA CEO Eventu u Rovinju raspravljali o budućnosti industrije

Media Kit: Dunja Ivana Ballon: “Kad imaš karakter i kontinuitet, publika to osjeti”

Itnovosti.com: Lideri komunikacijskih agencija na HURA CEO Eventu u Rovinju raspravljali o budućnosti industrije