BBDO Zagreb zapošljava art direktora i senior copywritera

U agenciji BBDO Zagreb otvorene su nove pozicije, a njihove uvjete i sve informacije pročitajte u nastavku!

Dragi Art Direktore/ice…

… trebamo te. Trebamo iskusnog kolegu, pogotovo kad je riječ o najvećim klijentima (posebice stranim), koji briljira u svemu: od rada na ATL (360) kampanjama, preko packaging dizajna, razvoja vizualnih identiteta velikih kompanija i brandova, do vođenja photo shootinga te prezentiranja klijentima.

Dobro poznavanje engleskog u govoru i pismu je must. Trebamo opuštenog profesionalca s kojim je ugodno raditi, koji ne dramatizira i koji poštuje kolege i rokove.

Koji zna kada treba biti uporan, a kada popustiti i povećati logo. Znaš tko smo, znaš kakvu atmosferu imamo, znaš kakve ljude želimo, a kakve ne želimo. A znaš i za pivo u frižideru te za našu slavnu BBDO birtiju…

Dakle, dođeš na pivce? Nije baš da imaš izbora, regularne birtije su ionako zatvorene.

Dragi Senior Copywriteru/ice…

… trebamo te. Kao što Cyberpunk 2077 treba novu zakrpu. Kao što Wonderwoman 1984 treba bolji scenarij. Kao što je Damir Urban sredinom devedesetih trebao vodu.

Zato, javi nam se i pridruži BBDO-u, agenciji koja je jedna od naj… bla-bla-bla, ionako sve znaš o nama, a vjerojatno i osobno poznaješ nekog bbdovca ili bbdovku.

A ono što mi za početak želimo znati o tebi jest da imaš najmanje 3 godine rada i iskustva u nekoj od većih reklamnih agencija, te bogat i jak portfolio koji uključuje velike ATL (360) kampanje za najveće klijente.

Podcrtavamo i ponavljamo ovo; VIŠE OD 3 GODINA RADA U NEKOJ OD VEĆIH REKLAMNIH AGENCIJA, jer nam stvarno treba netko tko zna što radi i tko je plug’n’play. Da se nas pita, uzeli bismo nekog neiskusnijeg, ali što ćeš, obećali smo klijentu…

Tvoj BBDO Zagreb