Bruketa&Žinić&Grey zapošljavaju digital media performance specialista i head of UX/UI (m/ž/t)

Agencija Bruketa&Žinić&Grey objavila je fizički razdvojeni natječaj za poslove digital media performance specijalisa i head of UX/UI koji možete pročitati u nastavku.

Što nudimo

Nudimo ti rad u opuštenom i ambicioznom multidisciplinarnom timu. Bavimo se rješavanjem poslovnih i komunikacijskih izazova međunarodnih i domaćih klijenata. Činimo to kreirajući digitalna kreativna rješenja i proizvode koji postižu rezultate.

Kao dio našeg tima imat ćeš priliku kreirati digitalne kampanje kako za velike, tako i za «male» brendove i tvrtke i svojim radom doprinijeti kreativnim i inovativnim idejama o kojima se priča.

Do daljnjeg radimo od kuće, a pozitivni, raznoliki i kreativni ljudi održavaju ležernu i neformalnu atmosferu.

Nudimo ti i prilike za usavršavanje, kao i pristup znanjima i iskustvima jedne od najvećih međunarodnih komunikacijskih grupacija.

 

Što očekujemo

Digital Media Perfomance Specialist (m/ž/t)

Javi se ako imaš barem 3 godine iskustva u planiranju i upravljanju Facebook i Google kampanjama, postavljanju ciljeva s pratećom analizom rezultata u Google Analyticsu, A/B testiranju, remarketingu, smart biddingu itd. Bitno je i da znaš s brojkama, da si organiziran/-a, sistematičn/-a i dobar komunikator/-ica.

 

Head of UX/UI (m/ž/t) 

Javi se ako imaš minimalno 5 godina iskustva u dizajniranju i kreiranju korisničkog iskustva na webu, iOS i Android platformi. Bitno je i da imaš snažan temelj u tipografiji, kompoziciji, vizualnim sustavima, dizajnu interakcija i procesima dizajniranja. Prednost imaš ako posjeduješ iskustvo u organiziranju i vođenju kreativnih radionica s klijentom.

Ako si za, ovdje nam do 9. travnja u ponoć pošalji svoj CV i portfolio realiziranih projekata. Prijave koje nisu napravljene putem online formulara na navedenome linku nećemo moći uvažiti. Sretno 🙂