Degordian širi svoj Performance Marketing tim i traži nove kolege
Degordian, strateško-kreativna digitalna agencija, koja je pet puta proglašena "Najboljim poslodavcem", u svojem Performance marketing timu trenutačno broji 16 stručnjaka, a sada je u potrazi za dvjema novim osobama.
Hrvoje Pilić, direktor Degordianovog Performance marketing odjela, kaže kako je njegovu timu u fokusu razvoj potpuno različitih B2C i B2B rješenja i zaokruženih projekata koji uključuju kombinaciju digitalnog oglašavanja, analitike, SEO-a, optimizacije konverzija, marketing automatizacije, performancea i kreative. Dugoročan je cilj raditi najbolje projekte za klijente s kojima se suradnja može razviti na duge staze, neovisno o tome gdje se nalaze.
Za svoj tim traže osobe s iskustvom u području performance marketinga, i to za dvije pozicije:
- Junior Digital Advertising Managera, osobu s iskustvom u vođenju kampanja digitalnog oglašavanja koja je spremna učiti, raditi na sebi i napredovati u području digital advertisinga i performance marketinga. Rok za prijave za ovu poziciju je do 5. svibnja.
- Junior Web Analytics Optimization Managera, osobu koja će raditi na implementaciji digitalnih marketinških strategija s fokusom na SEO i optimizaciju sadržaja. Rok za prijave je do 28. travnja.
Obje pozicije se traže za zagrebački ured, ali zahvaljujući povezivanju internacionalnih performance timova, zaposlenici imaju na raspolaganju više kolega od kojih mogu učiti, više prostora za rast, specijalizacije i prilike za rad na internacionalnim projektima.
Osim unutar Performance marketing tima, Degordian zapošljava i na drugim pozicijama, stoga klikni ovdje i pogledaj sva otvorena radna mjesta!