Dentsu Hrvatska traži digitalce!

Dentsu Hrvatska u potrazi je za Digital Media Planning Managerima. U nastavku pronađi više informacija i saznaj uvjete koji su traženi!

S najboljim uslugama i rješenjima u medijima, CXM-u i kreativi, dentsu je globalna marketinška grupacija koja posluje na svim kontinentima. U Hrvatskoj dentsu gradi hub za digitalni marketing, čiji dio možete postati i vi!

OPIS POSLA

Kao Digital Media Planning Manager u dentsu Hrvatska, svakodnevno ćete surađivati s Account Managerima/Directorima kako biste osigurali da medijske kampanje ispune ciljeve klijenata. Digital Media Planning Manageri odgovorni su za neometano odvijanje svojih dediciranih kampanja i aktivnosti. Isto tako, Digital Media Planning Manager odgovoran je za poticanje kolaboracije između klijenta, agencija i medija.

Vaše ključne odgovornosti:

  • Duboko razumijevanje poslovnih potreba klijenta i podrška u izradi plana poslovnog razvoja klijenta.
  • Razumijevanje digitalnih medija uključujući kanale, taktike, modele zakupa kao i njihove prednosti i slabosti.
  • Suradnja s Account Managerima/Directorima te Media Directorima na izradi strategija za klijente i ključnih pokazatelja uspješnosti.
  • Široko poznavanje digitalnih medijskih kanala s fokusom na programatski zakup medija, zakup društvenih mreža, online video i display oglašavanja.

Vaše ključne vještine:

  • Duboko poznavanje digitalnih medija i sposobnost prepoznavanja prilika koje mogu biti od koristi našim klijentima.
  • Sposobnost analize numeričkih podataka i izvlačenja razumnih i racionalnih zaključaka.
  • Timski igrač s pozitivnim stavom koji se može mirno nositi sa stresnim situacijama i rokovima.
  • Sposobnost planiranja i izvršavanja odgovornosti sa strašću i točnošću, can-do stavom te minimalnom potrebom za usmjeravanje.
  • Vještine upravljanja projektima u smislu praćenja, optimizacije, izvještavanja i uspješnog vođenja digitalne kampanje.

Vaše iskustvo i potrebno znanje:

  • 3+ godine iskustva rada u ulozi planiranja/kupnje digitalnih medija u medijskoj agenciji.
  • Obavezno vrlo dobro znanje engleskog ili njemačkog jezika.
  • Odlično poznavanje industrijskih standardnih sustava planiranja, medijske terminologije i alata.
  • Izvrsne vještine rada s Excelom, napredne vještine rada s Excelom su plus (makronaredbe, podatkovne tablice, alat za rješavanje problema, simulacije itd.).
  • Razumijevanje dashboard (vizualizacijskih) platformi, poznavanje tehnologije za zakup oglasa (npr. Google Ads), a poznavanje demand side platformi je plus.

Vaš razvoj:

Posvećeni smo stvaranju izvrsnog okruženja za sve naše ljude. Također ćete imati potpuni pristup dentsu međunarodnim programima obuke i razvoja te ćete moći blisko surađivati s najvećim svjetskim medijskim partnerima. Što je najvažnije, bit ćete dio zabavnog i suradničkog tima te ćete raditi u okruženju u kojem ste podržani, potaknuti i razvijani.

Svoj CV pošaljite na: [email protected].