I TO NIJE SVE! creative agency u potrazi je za account managerom (m/ž) i growth managerom (m/ž)
Njihove uvjete za prijavu, ponudu i ostale detalje pročitaj u nastavku!
U potrazi smo za ambicioznim suradnicima s kojima ćemo podizati jedinstvene i pametne brandove.
Stvarno, ti isto? Pridruži nam se.
ACCOUNT MANAGER (m/ž)
Što znači biti account manager u I TO NIJE SVE! kreativnoj agenciji?
Account Manager je voditelj naših klijenata i zapravo nosi odgovornost za upravljanje segmentima vezanima za zadovoljstvo klijenata, vođenje internih projekata te za poslovne rezultate svojih aktivnosti. Osnovne odgovornosti Account managera u našoj agenciji su client service, project managment i sales.
Client service
Account manageri su primarno, ponekad jedini predstavnici tvrtke s kojima klijenti komuniciraju na svakodnevnoj razini i baš je zbog toga njihov zadatak osigurati zadovoljstvo klijenata s proizvodima ili uslugama tvrtke. Oni su happy face agencije i problem solveri kroz agencijske proizvode i usluge.
Sales
Account manageri odgovorni su za poslovne financijske rezultate tvrtke i upravo zbog toga su glavni prodajni predstavnici agencije. Oni izrađuju godišnje i kvartalne prodajne strategije i taktike koje usklađuje s poslovnim planovima uprave.
Project managment
Account manageri su odgovorni za interne procese i resurse koji moraju biti u skladu s prodanom uslugom ili proizvodom, a to se prvenstveno odnosi na to da je proces unutar budžeta i roka.
Što od tebe očekujemo?
- Stvaranje i njegovanje dugoročne suradnje s klijentima
- Prodajni mindset prilikom traženja novih klijenata
- Osmišljavanje plana akvizicije na tržištu
- Redovito vođenje i ažuriranje baze potencijalnih klijenata
- Vođenje operativne razine suradnje s postojećim klijentima te komunikacije u sklopu otvorenih projekata
- Stalno propitkivanje potreba klijenata, što vodi do izrade jasnih briefova prema kreativcima
- Onboarding kreativnog tima s klijentom i projektom
- Proaktivno pristupanje klijentima i kreativnom timu s ciljem iskorištavanja prostora za kvalitetnu dugoročnu suradnju
- Dogovaranje i pregovaranje uvjeta suradnje s klijentima te standarda i okvira isporuke
- Praćenje poslovanja klijenata te rada konkurencije s ciljem potpunog razumijevanja perspektive klijenta te pružanje stručne i profesionalne podrške u rješavanju problema
- Praćenje profitabilnosti suradnje na pojedinim projektima i s klijentima te kreiranje izvještaja u skladu s potrebama vodstva agencije
- Praćenje kreativnog workflowa u suradnji s klijentima i aktivna uključenost s ciljem osiguravanja adekvatne razine kvalitete i poštivanja rokova
- Praćenje i izvještavanje o prodajnim rezultatima i ostvarenim ciljevima
- Kontinuirano praćenje trendova u oglašavanju i najboljih praksi u kreativnoj industriji
- Praćenje kretanja na tržištu te redovito i pravovremeno prenošenje povratne informacije prema odgovornim osobama u kreativnom timu kao i vodstvu agencije.
Što baš jako cijenimo?
- Sposobnost strateškog i taktičkog razmišljanja
- Izražene prodajne i prezentacijske vještine
- Odlične komunikacijske vještine i vještine pregovaranja
- Sposobnost mirnog i staloženog komuniciranja u stresnim situacijama te sposobnost vođenja i upravljanja emocionalnim stanjima i percepcijama sugovornika
- Organizacijske vještine i sposobnosti upravljanja procesima rada
- Proaktivnost u predlaganju ideja i uočavanju prilika za stvaranje dodatne vrijednosti za klijenta
- Problem solving mindset
- Odlično poznavanje engleskog jezika
- Poželjno poznavanje njemačkog jezika.
Nakon naših očekivanja, red je da i mi tebi kažemo što možeš očekivati:
- Kontinuirano ulaganje u znanje, vještine i sposobnost naših ljudi
- Izazov i priliku da zajedno s nama pomičeš granice advertisinga, kao i vlastite granice
- Ugodnu, iskrenu i transparentnu radnu okolinu koju čine ljudi uvijek spremni na pomoć i suradnju
- Kulturu otvorenog i konstruktivnog feedbacka s prilikom za transparentno i vođeno napredovanje
- Rad na velikim klijentima i na inovativnim projektima
- Hibridni način rada
- Vrhunsku opremu za rad
- Dodatne dane godišnjeg odmora
- Poticajnu radnu atmosferu prilagođenu pojedincu, kvaliteti rada i življenja
- 1300 EUR bonusa za rođenje djeteta
- Opuštene ljude u super uredu
- Jako puno uredskih pasa
- Besplatno voće, kao i ukusnu, svježe prženu kavu spravljenu na profesionalnom aparatu 😊
Ako ti se sviđa naša priča, pošalji CV, portfolio i kratak tekst zašto bi se trebali vidjeti uživo ili online na [email protected].
GROWTH MANAGER (m/ž)
Što od tebe očekujemo?
Growth Manager je osoba odgovorna za rast naše agencije. Kroz svoje aktivnosti na tržištu, kontaktiranje novih potencijalnih klijenata i dogovaranje suradnji, osigurava nove poslove i prihode.
Idealni kandidati za ovo radno mjesto strateški pristupaju tržištu, uočavaju prilike te kontinuirano prate rad konkurencije kako bi svoje usluge i proizvode prilagodili potrebama klijenata. Kroz izgradnju široke mreže kontakata i poznanstava na tržištu, grade brand agencije i ukazuju na naše benefite.
Growth Manager je ujedno prva osoba koju naši budući klijenti vide i upoznaju i zbog toga nam je bitno da osoba na ovom radnom mjestu živi i predstavlja vrijednosti naše agencije. Kroz kontinuirani feedback i pravovremeno ukazivanje na tržišna kretanja i prilike, idealni kandidati za ovu poziciju stvaraju preduvjete za našu prilagodbu i za ciljani nastup na tržištu kreativnih usluga.
Što baš jako cijenimo?
- Prodajno orijentirani mindset i izražene prodajne vještine
- Iskustvo organizacije i koordinacije u istim ili sličnim područjima
- Samostalnost i samoinicijativnost u radu
- Vještine rješavanja problema u realnom vremenu i na praktičan način
- Komunikacijske vještine i vještine upravljanja odnosom s klijentima
- Poželjna znanja marketinških procesa i alata
- Odlično poznavanje engleskog jezika
- Poželjno poznavanje njemačkog jezika.
Nakon naših očekivanja, red je da i mi tebi kažemo što možeš očekivati:
- Kontinuirano ulaganje u znanje, vještine i sposobnost naših ljudi
- Izazov i priliku da zajedno s nama pomičeš granice advertisinga, kao i vlastite granice
- Ugodnu, iskrenu i transparentnu radnu okolinu koju čine ljudi uvijek spremni na pomoć i suradnju
- Kulturu otvorenog i konstruktivnog feedbacka s prilikom za transparentno i vođeno napredovanje
- Rad na velikim klijentima i na inovativnim projektima
- Hibridni način rada
- Vrhunsku opremu za rad
- Dodatne dane godišnjeg odmora
- Poticajnu radnu atmosferu prilagođenu pojedincu, kvaliteti rada i življenja
- 1300 EUR bonusa za rođenje djeteta
- Opuštene ljude u super uredu
- Jako puno uredskih pasa
- Besplatno voće, kao i ukusnu, svježe prženu kavu spravljenu na profesionalnom aparatu. 😊
Ako ti se sviđa naša priča, pošalji CV i kratak tekst zašto bi se trebali vidjeti uživo ili online na [email protected].