OMD opet traži planere (m/ž)!

OMD traži dodatak svojem timu, a u nastavku možete pronaći više informacija.

Vještih TV planera nikad dosta! U OMD-ju opet tražimo kolegice i/ili kolege koji razumiju – i vole! – TV planiranje.

Vjeruješ da televizija itekako ima svoje mjesto u medijskom miksu. Jasno ti je što su GRP-ji, afiniteti, doseg i frekvencija i s lakoćom kombiniraš te i druge faktore da bi tvoje kampanje bile sjajne i učinkovite.

Naš tim se opet širi i trebamo tvoja znanja i vještine.

Idealan kandidat ima iskustva u planiranju i zakupu uspješnih TV kampanja te praćenju njihove realizacije. U praksi, to znači sljedeće:

  • znaš koristiti AGB Nielsen alate (Arianna)
  • znaš samostalno detaljno isplanirati TV plan te napraviti zakup istog
  • znaš optimizirati kampanju tijekom njenog trajanja
  • znaš pripremiti post-buy analize i objasniti ih klijentu
  • aktivno koristiš MS Office paket, osobito xls i power point
  • imaš analitičan um i dobre organizacijske vještine
  • možeš se nositi s povremenim stresom (jer – rokovi!) i multitaskanjem.

Važno nam je da se dobro ili odlično snalaziš u svemu navedenom i da se želiš pridružiti našem timu.

Nudimo ti fer kompenzaciju, sjajnu atmosferu i odlične kolege.

Ako ti ovo zvuči dobro, javi nam se na [email protected]!