100posto i Arenacamps – dva nova portala na digitalnoj sceni

Digitalna agencija Nivas u proteklom je mjesecu dovršila izradu dva velika projekta.

Njihova kreativna ekipa posljednjih je dana pripremala najnoviju pridošlicu na hrvatskoj medijskoj sceni – portal 100posto.hr, u vlasništvu Hanza Medije. Portal je od vrha do dna ispunjen aktualnim temama namijenjenim ponajviše milenijalcima, odnosno čitateljima od 17 do 36 godina.

Najviše se pažnje posvećivalo korisničkom doživljaju, možda najvažnijem elementu novinskih portala, ne bi li ga se učinilo što je moguće ugodnijim. Od preglednog rasporeda blokova, preko modernog i lako čitljivog fonta do izbora hrabrih, kontrastnih boja, čitava stranica jednostavno mami da ju se istražuje.

Turistička ponuda istarskog Arenaturista je, nakon portala posvećenog ponudi hotela i resorta, sada dobila i potpuno redizajnirani portal s ponudom kampova i mobilnih kućica.

U skladu s prokušanim dizajnom Areninog hotelskog portala, kampovi slijede isti koncept. Fokus je ovdje na ugodnom i preglednom prikazu cjelokupne ponude, te lakoći online rezervacije i plaćanja smještaja. Nivasov sustav upravljanja sadržajem – VUDU, omogućuje brzu i jednostavnu izmjenu i dopunu sadržaja, a za online rezervacije napravljena je potpuna integracija s PHOBS sustavom.

Korisničko sučelje je vrlo jasno i pregledno, osobito ako se uzme u obzir količina sadržaja i ponude koja se nalazi na stranici. Dizajn je ugodan, ali nenametljiv i dopušta da prirodna ljepota samih kampova što više dođe do izražaja kroz veliki izbor pomno biranih fotografija.