16. SEMPL konferencija – “Reborn”

SEMPL, konferencija o medijskim trendovima, održat će se ove godine šesnaesti put po redu 27. i 28. studenoga 2014. u Portorožu.

sempl-facebook_600x600SEMPL, konferencija o medijskim trendovima, održat će se ove godine šesnaesti put po redu 27. i 28. studenoga 2014. u Portorožu. I ove se godine konferencija u prvom planu posvećuje trendovima i aktualnim zbivanjima u branši, s naglaskom na traženju rješenja koja će oglašivače, medijske agencije i komunikatore još više približiti njihovim strankama i konačnim kupcima.

Svojim ovogodišnjim sloganom  »Preporođeni« (»Reborn«) nagovještava kako će u središtu pozornosti konferencije biti preobrazba medijsko-komunikacijske branše koja je tijekom posljednjeg desetljeća uzela maha nastankom brojnih tehnoloških inovacija, ali i društvenih  promjena.

Prema objavljenome programu, SEMPL će ugostiti dvadeset međunarodnih i regionalnih stručnjaka iz medijsko-komunikacijske industrije koji će se posvetiti sljedećim ključnim temama:

  1. Trendovi i budućnost medija i komuniciranja

O ovoj temi progovorit će američki stručnjak za globalne trendove i glavni urednik internetskog portala WikiTrend.org, Daniel Levine. U svom će radu otkriti kako duboke promjene koje dramatično mijenjaju suvremeni život i medije koje pratimo, iskoristiti na inovativan način ne bi li robne marke privukle pažnju potrošača, požele njihovo oduševljenje i povećali svoju prodaju.
Tko su zapravo tzv. digitalni domorodci, gdje mogu oglašivači najlakše doći do njih i razlikuju li se mladi u jadranskoj regiji po nečemu od vršnjaka po svijetu, pomoću konkretnih će podataka prikazati Nataša Mohorč Kejžar, direktorica marketinško-istraživačke tvrtke Ipsos Slovenija.
Kakva je budućnost vanjskog oglašavanja koje također mijenja svoj izgled i ni približno više nije samo riječ o plakatima koji se pojavljuju uz ceste, već preuzima digitalnu formu, te  kako se mogu oglašivači uz njegovu pomoć još više približiti potrošačima, odgovorit će Xavier Dupre, izvršni direktor ponuđača vanjskog oglašavanja JCDecaux iz Velike Britanije.
O budućnosti medijskoga krajobraza u jadranskoj regiji u smislu dijeljenja marketinških kolača među pojedinačnim medijima, raspravljat će Branimir Brkljač, suosnivač Studia Moderna Group i osnivač tvrtke Terra Panonica, i Marjan Novak, direktor i odgovorni urednik Marketing magazina.

  1. Stvaranje i pripovijedanje priča

Gosti SEMPL-ova okruglog stola, posvećenog umjetnosti pričanja priča, su Jelena Veljača, kreativna i izvršna producentica na hrvatskoj Novoj TV, Damjan Obal, suosnivač slovenskog start-upa Edgar, Scott Alexander Young, tv-scenarist, pisac, glumac i hrvatska spisateljica, scenaristica i transmedijska kreativka Jasmina Kallay. Ona će u svom predavanju osobito istaknuti snagu internetskih i video igara kao »produžetak« klasičnih zabavnih sadržaja, koje tvrtke mogu iskoristiti i u marketingu i prodaji.
Kako prilikom osmišljavanja strategije sadržajnog marketinga razmišljati kao urednik objasnit će Nenad Senić, dugogodišnji urednik korporativnih medija koji će pomoću raznih projekata sadržajnog marketinga prikazati vrijednost sadržajne strategije.Da novo vrijeme u prvi plan postavlja stvaranje vlastitih sadržaja, dobro zna i Anna Nemeth, direktorica projekata u mađarskoj medijskoj agenciji ZenithOptimedia. Prema njeznom mišljenju, sadržaji poput internetskih video snimaka, fotografija, glazbe i tekstova najbolji su put do uspjeha tvrtke. Budući da su za robne  marke digitalni mediji postali neophodni, a time i blogeri, Matthew Zorpas, osnivač i autor popularnog bloga TheGentelmanBlogger iz Velike Britanije, objasnit će kako koji blogeri mogu pomoći poboljšati odnos s robnim markama.

  1. Inovativna marketinška rješenja u digitalnim medijima

Društvena mreža Twitter izazvala je svojevrsnu revoluciju u međusobnoj komunikaciji, ali robne marke još nisu u dovoljnoj mjeri prepoznale prednosti te društvene mreže. Niall Horgan, koji je u Twitteru voditelj ključnih stranaka za regiju EMEA, tvrtkama će savjetovati kako učinkovito reagirati na aktualne događaje i u što većoj mjeri iskoristiti marketing u trenutku.
Pojava koja u digitalnom oglašavanju u posljednje vrijeme najviše uznemirava oglašivače i medijske agencije jest aukcijski zakup internetskih medija u realnom vremenu (real-time bidding, RTB) .O čemu je zapravo riječ, što robne marke mogu očekivati kada se nađu u programatičnom prostoru i kako uz njegovu pomoć ostvariti veliki profit od uloženog kapitala (ROI) objasnit će Paul Gill, voditelj internetskog aukcijskog zakupa u realnom vremenu iz britanske tvrtke Bid.Media.
S obzirom na to da brojne grane već prepoznaju moć kolektivnog pristupa – pristupa suradnje koji omogućava digitalna tehnologija, Paul Coleman, direktor strateškog planiranja u medijskoj agenciji OMD EMEA iz Francuske, će u svom predavanju otkriti može li ga učinkovito upotrijebiti i komunikacijska branša.

  1. Razmišljanje (oglašivača) izvan ustaljenih okvira

Svjetski autoritet na području radijskog oglašavanja Ralph van Dijk, osnivač i kreativni direktor australijske produkcijske kuće Eadrum, smatra da „uz toliko novih blistavih platformi, koje se bore za pažnju slušatelja i oglašivački novac, radio mora postati radikalniji kako bi mogao ostati relevantan“. Na SEMPL-u će istaknuti koliko je važno razmišljati izvan (radijskih) okvira.
S druge strane, Magdalena Malinova, potpredsjednica za poslovni razvoj mlade tvrtke TVBeat sa sjedištem u Velikoj Britaniji, će istaknuti potrebu za razmišljanjem izvan okvira telemetrije, odnosno klasičnog praćenja gledanosti televizije.
Širenjem digitalnih medija marketing-od-usta-do-usta dobio je nove dimenzije. Budući da negativne glasine na internetu mogu izazvati nepopravljivu štetu, potrebno ga je prihvatiti promišljeno i izvan ustaljenih načina razmišljanja. Kako potaknuti pozitivne glasine, reći će američki stručnjak za odnose s javnošću i odnosni marketing Patrick Galvin.

Detaljne informacije o programu ovogodišnje SEMPL konferencije možete pronaći na internetskoj stranici http://www.sempl.si/en.