2011. godine zabilježen je rast prodaje tiskanih medija

Na godišnjem kongresu Svjetske udruge novinskih izdavača WAN-IFRA, 2011. godine zabilježen je rast prodaje tiskanih medija. U 2011. dnevno je prodavano 512 milijuna novina, što je za 1,1 posto više nego u 2012. godini. Uzrok rasta je prvenstveno povećanju broja čitatelja u Aziji i na Bliskom istoku.

Novine su istodobno zabilježile pad prihoda od oglašavanja što nije moguće nadoknaditi oglašavanjem na internetu. Dnevno više od 2,5 milijarde ljudi pročita neko od tiskanih izdanja novina, a više od 600 milijuna ljudi pročita vijesti u digitalnom obliku.

Naime, samo 2,2 posto zarade od oglašavanja odnosi se na zaradu od oglasa na internetu. Prema podacima udruge, ukupni prihod od novinskog oglašavanja u svijetu 2007. godine iznosio je 101,8 milijardi eura, a u 2011. prihod je pao na samo 60,4 milijarde.

“Nije problem nedostatak čitatelja. Imamo publiku. Izazov se, prije svega, nalazi u tome kako pronaći uspješne poslovne modele za digitalno doba”, izjavio je Larry Kilman, zamjenik glavnog tajnika WAN-IFRA-e.