40 oglašivačkih kampanja u borbi za Effie nagrade
Radove prijavljene do 13. kolovoza ocijenit će žiri sastavljen od predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za odnose s javnošću i istraživanje tržišta.
Čak 40 oglašivačkih kampanja, koje su u periodu od 1. siječnja2009. do 31. ožujka 2010. godine postigle značajne poslovnerezultate te uspješno ostvarile ciljeve postavljene od straneklijenata, prijavljeno je na središnje marketinško natjecanje uHrvatskoj – Effie Awards 2010. Prijavljene radove ocjenjivat ćežiri sastavljen od predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskihagencija, medijskih kuća te agencija za odnose s javnošću iistraživanje tržišta. Predsjednica ovogodišnjeg žirija je VedranaHercigonja Majetić, direktorica Marketinških komunikacija Hrvatskogtelekoma. Zlatne, srebrne i brončane Effie statue nagrađeni ćeprimiti na svečanoj dodjeli koja će se, u organizaciji BestMarketinga i HURA-e, održati 22. listopada u Zagrebu, u sklopudvodnevne Effie konferencije, koja će biti i glavno mjesto zadruženje hrvatskih marketinških stručnjaka.
I ove godine nagrade će se dijeliti u sedam kategorija: hrana,piće, roba široke potrošnje, financijske i osiguravajuće usluge,telekomunikacijske usluge, niskobudžetne kampanje te ostalo.Najviše prijavljenih kampanja, njih čak 12, je u kategorijitelekomunikacijske usluge, nakon čega slijedi roba široke potrošnjete financijske i osiguravajuće usluge. Kako je riječ o središnjemmarketinškom događanju u Hrvatskoj, kampanje su prijavili svivodeći oglašivači i agencije.
Nakon isteka roka za prijavu, organizatori su izrazili velikozadovoljstvo brojem pristiglih radova koji je premašio njihovaočekivanja. “Za razliku od prošle godine kada smo imali 50prijavljenih kampanji za 2007. i 2008. godinu, ovogodišnji periodza kvalifikaciju je bio gotovo duplo kraći, pa smo očekivali iproporcionalno manji broj prijava. Tako nas je sve ugodnoiznenadilo kad smo vidjeli da u konkurenciji imamo 40 iznimnihmarketinških radova. Ovo je još jedna potvrda da je Effie prepoznatkao vodeća stručna nagrada u Hrvatskoj” – izjavili su iz HURA-e,koja s Best Marketingom organizira Effie natjecanje uHrvatskoj.
Žiri koji će donijeti odluku o ovogodišnjim pobjednicima, uzpredsjednicu Vedranu Hercigonja Majetić, čine još i: Gorana Alpeza(Zagrebačka banka), Petra Čadež (Vipnet), Anita Boltužić(Zagrebačka pivovara), Vladimir Gnjidić (Dukat), Jasmina Matiša(Unilever), Silvana Ban (Tele2), Davorin Šimunić (Ledo), MarinkaAkrap (dm), Srđan Lisac (Procter & Gamble),Tomislav Presečki(Ford), Nikolina Jaković (Erste & Steiermärkische Bank), MelitaBunić (Podravka), Radovan Klaić (24sata), Alida Žorž-Miketek (MediaMix), Krešimir Brlić (Outdoor Akzent), Miro Bižić (RTL), Iva Kutle(Digitel Komunikacije), Vanja Blumenšajn (Imago), Davor Bruketa(Bruketa&Žinić om), Luka Duboković (BBDO), Neven Dubravčić(Nukleus), Anamarija Horaček (Unex MPG), Božidar Abramović(OmnicomMediaGroup), Dražen Bračić (Dotični), Jan Jilek (Xclaim),Angela Buljan (McCann Digipark), Mario Aunedi Medek (Media Val),Ante Šalinović (Puls) i Tatjana Rajković (GFK).
Dodjela drugih hrvatskih Effie nagrada održat će se u sklopudvodnevne Effie konferencije o učinkovitosti marketinga na kojoj ćese predstaviti i analizirati najbolji hrvatski marketinški radovinominirani za Effie nagrade te marketinški najučinkovitije inajnagrađivanije kampanje iz cijeloga svijeta. Glavna zvijezdadrugog dana ovogodišnje konferencije bit će Peter Field, vodećisvjetski stručnjak na području marketinške učinkovitosti, anajzanimljivija studija slučaja zasigurno će biti kampanja “TheBest Job in the World” tvrtke Queensland Tourism koja je ujedno inajnagrađivanija marketinška kampanja na svijetu.
U svijetu marketinga ne nedostaje ni poznatih osoba iz javnogživota pa će na konferenciji Nestle prezentirati izuzetno uspješnukampanju za Nespresso s Georgeom Clooneyem u glavnoj ulozi, koja jeosvojila zlato na Effie natjecanju u Francuskoj i EuroEffie nagraduza najbolju kampanju u Europi. Sudionici će imati priliku vidjeti iprezentacije kampanja dobitnika Effie nagrada u Njemačkoj iAustriji – poznatih brendova poput Mercedes Benza, Pepsija,Volksbanka i Mobilkoma Austria, te jednu od ponajboljih kampanjasvih vremena (dobitnicu IPA nagrade za učinkovitost u VelikojBritaniji) za Johnnie Walker viski.
Više informacija o Effie konferenciji saznajte na www.croatiaeffie.com, a zasudjelovanje se možete prijaviti OVDJE