65 medijskih strategija u natjecanju za nagradu Sempler

Na 16. konferenciji medijskih trendova SEMPL u Ljubljani već dvanaesti put će se dodjeljivati nagrada Sempler najboljim medijskim strategijama godine.

3dbe664.pngNa 16. konferenciji medijskih trendova SEMPL u Ljubljani već dvanaesti put će se dodjeljivati nagrada Sempler najboljim medijskim strategijama godine. Ovoga se puta za njih bori 65 radova 35 različitih oglašivača i robnih marki iz regije.

Iz Srbije je na natjecanje došlo više radova nego lani, i to 7 – lani ih je bilo 5, slijedi 5 radova iz Hrvatske, a među prijavljenima su prvi put stigle dvije medijske strategije iz Bugarske. Najviše su radova ponovno prijavile agencije i oglašivači iz Slovenije. Među oglašivačima po broju prijava vode Si.mobil i Nova KBM, a među agencijama Pristop i OMD Slovenija. Najviše je radova prijavljenih u kategoriji inovativne uporabe komunikacijskog kanala.

Prijavljene medijske strategije borit će se za nagrade Sempler u sljedećih šest natjecateljskih kategorija:

  • inovativna uporaba komunikacijskoga kanala
  • najbolje iskustvene akcije
  • najbolje ciljane akcije
  • najbolja uporaba digitalne okoline 
  • strateška uporaba medijskoga miksa
  • najbolja akcija na društvenim mrežama

“Broj prijavljenih medijskih strategija na ovogodišnje natjecanje Sempler malo je manji nego lani, ali nedvojbeno je da su oglašivači i njihove agencije sve više svjesni značenja koje ima dugoročna medijska strategija za uspješnost njihovih marketinških odjeljenja i komuniciranja s ciljnim javnostima. To se osobito vidi iz većeg broja prijava u kategorijama inovativne uporabe komunikacijskoga kanala i najbolje iskustvene akcije, što dokazuje da su inovacije i stvaranje doživljaja ključni elementi suvremenog marketinga, usmjerenog prema potrošačima”, kaže Valerija Prevolšek, direktorica tvrtke Media Pool, organizatora i vlasnika robne marke Sempl.

Žiri za nagrade Sempler ove godine vodi Vesna Beganović, osnivačica i direktorica marketinške agencije Via Media iz Bosne i Hercegovine. Prijavljene će radove osim nje ocjenjivati i Vanja Blumenšajn, suvlasnik i kreativni direktor u hrvatskoj agenciji za komunikaciju i branding Señor, Marina Čulić Fischer, izvršna partnerica u hrvatskoj agenciji Dialog komunikacije i glavna izvršna direktorica digitalne agencije Proximity Zagreb, Sašo Dimitrievski, partner u slovenskoj agenciji Pristop te Polona Javornik, izvršna direktorica medijskih agencija OMG i OML Slovenija. Stručni žiri također čine i Aleksandra Kregar Brus, direktorica marketinga u Atlantic Grupi, Mario Lovrić, izvršni direktor medijske agencije Universal McCann iz Zagreba, Aleksandar Poznanić, direktor marketinga u srpskom poduzeću Jaffa Crvenka i Ivan Stanković, vlasnik i direktor srpske marketinške agencije Communis DDB.

Svi će pobjednici biti poznati na svečanoj dodjeli krajem prvog konferencijskog dana Sempla, 27. studenoga 2014.

Sve dodatne informacije dostupne su na službenoj internetskoj stranici www.sempl.si