Ad Venture studentsko natjecanje 2016 – 2017

Europsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA), u čijem je članstvu i HURA, te njen Europski institut za komercijalne komunikacije i obrazovanje (EDCOM) poziva studente na ovogodišnje natjecanje Ad Venture Student Competition na temu rodni stereotipi u oglašavanju.

Riječ je o prvom paneuropskom natjecanju koje studentima pruža priliku iskusiti kako je to raditi u oglašavanju putem kreiranja vlastitih kampanja na brief pravog klijenta. Uz studentsku, ali i potporu klijenta (Europski ženski lobi) ove godine cilj je borba protiv stereotipnih i seksističkih prikaza u oglašavanju. Svrha kampanje je podići javnu svijest o problemu te prikupiti milijun potpisa diljem Europe putem Europske građanske inicijative (ECI) koja potiče Europsku komisiju na donošenje zakonodavnih prijedloga čime je milijunima građana Europske unije omogućeno izravno sudjelovanje u razvoju politika EU-a.

Za više informacija o natjecanju kao i pobjedničkim kampanjama od prošle godine posjetite: www.eaca-inspire.eu/students/ad-venture/.