Adrisovo jaje izleglo srebro, a AutoZubak odvezao do nagrade u SAD

Ovog su vikenda u Kölnu dodijeljene European Design Awards, čiji je žiri sastavljen od urednika vodećih europskih publikacija na području dizajna komunikacija.

zaklada_adris_monografija_4Ovog su vikenda u Kölnu dodijeljene European Design Awards, čiji je žiri sastavljen od urednika vodećih europskih publikacija na području dizajna komunikacija. Monografija Zaklade Adris koju je u suradnji s Adris grupom izradila agencija Bruketa&Žinić OM osvojila je srebro u kategoriji korporativnih publikacija.

Knjiga je specifična po simboličkom jajetu koje je izrezbareno u njezinom središtu i koje predstavlja beskrajni potencijal života koji tek treba biti oslobođen. Zaklada Adris kao najveća korporativna zaklada u ovome dijelu Europe, svojim djelovanjem od 2007. godine promiče i potiče inovativnost i kvalitetu u znanstvenom i umjetničkom radu, podupire darovite učenike, studente i mlade znanstvenike, štiti i promiče hrvatsku izvornost te pomaže najpotrebitijima u hrvatskom društvu. Zato je Monografija Zaklade Adris priča o prepoznavanju potencijala, sposobnosti da se gleda unaprijed i da se prave vrijednosti prepoznaju u trenutku dok još nemaju svoj konačni oblik. Riječ je ne samo o inovativnom dizajnu, već i o specifičnoj i zahtjevnoj tehnici izrade pri kojoj je važan partner bila tiskara Cerovski Print Boutique.

European Design Awards je najznačajnija smotra dizajna komunikacija na području Europe specifična po tome što ju organiziraju strukovni mediji. Tako u žiriju sjede novinari kao što je John L. Walters, glavni urednik britanskog Eye magazina, Bettina Schulz iz njemačkog časopisa novum, Michel Chanaud iz francuskog Étapes-a kao i urednici švicarskog IDPURE-a, nizozemskog časopisa Vormberichten, ruskog [kAk) magazina, češkog TYPO-a, španjolskog Visuala, finske Grafie, grčkog +design magazina, švedskog Cap&Design i talijanskogProgetto Grafico. Ovogodišnja osma dodjela nagrada je nakon europskih prijestolnica Helsinkija, Rotterdama, Stockholma i Beograda održana u Kölnu.

Agenciji Bruketa&Žinić OM ovo je drugo međunarodno priznanje ove godine. Prije nekoliko dana osvojila je nagradu na Creativity Awards za seriju TV spotova iz AutoZubak rebrending kampanje. AutoZubak je tržišni lider u prodaji i servisiranju snažnih automobilskih brendova s 35 godina tradicije. Kampanjom se u povodu proširenja poslovanja i uvođenja novih usluga željelo transformirati AutoZubak u moderan brend s novim, prijateljskim i osobnim atributima. Na TV spotu je radio britanski studio za animaciju Trunk poznat po suradnji s Rolling Stonesima.

Creativity Awards je međunarodno natjecanje na području tržišnih komunikacija koje već 44 godine nagrađuje kreativnost u oglašavanju i dizajnu. Pokrenulo ga je uredništvo Art Direction Magazina 1971. godine u Sjedinjenim američkim državama gdje mu je i danas sjedište. Riječ je o jednome od najdugovječnijih neovisnih natjecanja tog tipa. U ovogodišnjem žiriju bili su primjerice Ben Williams, kreativni direktor iz R/GA New York, agencije koja radi za Nike Digital Sport, a prije toga je radio za AKQA New York gdje su mu klijenti bili Calvin Klein, Smirnoff i Coca-Cola, te Diana Dragomir koja posljednjih 11 godina radi za jednu od najistaknutijih publikacija o oglašavanju – Lürzer’s Archive.

Više:

https://vimeo.com/79392618

https://vimeo.com/79392420