Agencija Futura DDB i McDonald’s trap glazbom osvojili generaciju Z
Pod vodstvom Drage Mlakara, Baby Dooks i Marcella Zanki dali su umjetnički doprinos kampanji.
McDonald’s i marketinška agencija Futura DDB novom kampanjom 1+1 napravili su odmak od uobičajenog i pokazali razumijevanje McDonald’sove uvijek vjerne ciljne skupine – tinejdžera. A da je glazba najbolji način komunikacije s generacijom Z, prepoznao je kreativni direktor Future DDB Drago Mlakar.
Kampanja leži na trap pjesmi Davida Vurdelje, široj javnosti poznatog kao Baby Dooksa iz Bolesne braće, a upotpunio ju je videospot atraktivne koreografije i neuobičajenih kostima koji artistički podsjećaju na krumpiriće, burgere i wrap. Spot je režirala talentirana hrvatska filmska direktorica Marcella Zanki koja u svom radu, pa tako i ovom spotu, naglasak stavlja na snažne vizualne elemente s umjetničkom podlogom. O uspješnosti kampanje govori podatak da je spot u dva tjedna prikazivanja dosegnuo više od 530.000 pregleda, što je nadmašilo i sve dosadašnje najbolje McDonald’sove video spotove.
Drago Mlakar, kreativni direktor agencije Futura DDB, izjavio je kako je izazov bio jasan, a to je napraviti TVC kampanju za ciljnu skupinu koja primarno ne gleda TV te dodao:
Napravili smo videospot koji se može gledati i slušati više puta, a sve s ciljem pozivanja tinejdžera na skeniranje QR koda koji ih iz dana u dan nagrađuje. Spot je bio primijećen, voljen i omražen, što se jasno vidi iz komentara. Meni je najdraži svakako onaj koji kaže – Da se sruši kuća onome koji ga je smislio.
Kampanja 1+1 integrirana je na svim kanalima koji dopiru do ciljne skupine. Naglasak je na online kanalima, posebno društvenim mrežama, ali i javnom prijevozu, billboard i citylight plakatima te televiziji. Skeniranjem QR koda s video spota mladi su mogli osvojiti kupon u McDonald’s aplikaciji, a njime i besplatne krumpiriće.