Agencija Imago Ogilvy na Eurobestu

eurobestEurobest već godinama okuplja brojne sudionike, dovodi renomirane stručnjake i kreativce, te postavlja standarde kreativne izvrsnosti u Europi, a ove godine dio programa čine i eksperti iz Hrvatske.

Oni koji o Hrvatskoj nešto i znaju vjerojatno je ne bi povezali s kreativnim stvaranjem. Međutim, ispostavlja se kako s Hrvati inovativni, kreativni i dobri proizvođači te kao takvi posjeduju sve potrebne karakteristike da stvore odličnu marketinšku komunikaciju. O tome koliko su Hrvati uistinu kreativni na Eurobestu će govoriti Damir Ciglar i Igor Mladinović iz agencije Imago Ogilvy koja je ove godine osvojila brončanog lava na ovogodišnjem Cannes Lionsu.

Riječ je o zanimljivom predavanju pod nazivom Don’t Worry, Be Unhappy! (Or, How Creative are Croatians?)“ koje otkriva zašto su trebale proći 63 godine prije nego što je u Hrvatsku stigao prvi lav iz Cannesa, a koje se bavi problemom CROativityja, odnosno činjenice da od hrvatske kreativnosti profitiraju svi, osim Hrvata.

Predavanje će se održati 2. prosinca, posljednjeg dana festivala koji počinje 30. studenog, a održava se u Rimu. Ovogodišnji program jedan je od najoriginalnijih i najraznolikijih u povijesti festivala.  Kotizacije za festival dostupne su po cijeni od 579 eura, a moguće ih je kupiti na: www.eurobest.com/Plan-your-trip/Buy-Passes.

Više informacija o programu i samom festivalu pronađite na: www.eurobest.com.