Ana Krstulović iz Zagrebačke pivovare članica žirija natjecanja MIXX Europe 2015
Ana Krstulović, marketing manager premium brendova Zagrebačke pivovare izabrana je za članicu žirija natjecanja MIXX Europe 2015, koje nagrađuje najbolje digitalne i mobilne kampanje iz cijele Europe, a koje su prethodno proglašene najboljima na nacionalnim MIXX natjecanjima. Ana će sudjelovati u radu posebnog žirija “Leaders Jury” koji će po prvi puta u povijesti natjecanja odlučivati o dobitniku najprestižnije nagrade Leaders Grand Prix.
Članstvo u žiriju ostvareno je temeljem uspjeha na hrvatskom natjecanju Mixx, koje je održano u sklopu Dana komunikacija, a na kojem je Zagrebačka pivovara osvojila zlatnu nagradu za kampanju “Beck’speriment” u kategoriji Branded content. “Ponosni smo na našu kampanju Beck’speriment koja je, osim uspjeha na nacionalnom MIXX natjecanju, privukla pažnju medija i izvan granica lijepe naše. Velika mi je čast biti u ovom žiriju i jako se veselim prilici da vidim najbolje digitalne kampanje iz cijele Europe. Isto tako imat ću priliku vidjeti uživo mogu li se naše kampanje nositi s najvećim europskim kampanjama”, izjavila je Ana.
Natjecanje MIXX Europe 2015 izrađeno je po međunarodnoj licenci IAB-a s ciljem promocije i profesionalizacije online oglašavanja, medija, tržišnog istraživanja i analitike u Europi. Nagrada MIXX prepoznaje i nagrađuje izvrsnost u kreativnosti i učinkovitosti digitalnih i mobilnih kampanja iz cijele Europe. Kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate te su svi kriteriji podjednako važni za donošenje konačne ocjene i izbor pobjednika.
Popis članova žirija dostupan je na http://www.interactcongress.eu/articles/433/Leaders-Jury-2015.html
Pobjednici natjecanja bit će proglašeni sutra na dodjeli nagrada u Berlinu.