Analiza velikog istraživanja o promjenama društvenih i kulturnih obrazaca nakon korona krize
Agencija Media Val, u suradnji s IPSOS-om, provela je detaljnu analizu novih, budućih društvenih i kulturnih obrazaca uzrokovanih pandemijom COVID-19 na reprezentativnom stratificiranom slučajnom uzorku od 600 punoljetnih ispitanika.
Pandemija koronavirusa utjecala je na živote i donijela drugačiju svakodnevicu. Dojam je to potvrđen istraživanjem koje je IPSOS proveo za agenciju Media Val od 11. do 14. svibnja 2020. godine na uzorku od 600 ispitanika. Istraživanje je strukturirano prema šest ključnih tematskih područja koja se bave emocijama potrošača, njihovim zabrinutostima, očekivanjima i konkretnim odlukama te životnim situacijama u “novom normalnom”.
Ovo je ključan trenutak u kojem je svijet dobio drugu priliku, priliku za sretniju i održivu budućnost biznisa. Znanje i društvenu odgovornost godinama smo zanemarivali i eliminirali iz svih ključnih odluka i pozicija moći. Rekla bih zato da je najvažniji nalaz istraživanja o promjenama društvenih i kulturnih obrazaca nakon koronakrize koje smo proveli u suradnji s Ipsosom – visoka razina svijesti o znanju kao našoj najjačoj valuti, a odgovornost pojedinca, zajednice, Vlade i poslodavaca kao osnovi suvremenog demokratskog društva, pojasnila je Nina Išek Međugorac, izvršna direktorica u Media Valu u uvodu istraživanja.
Rezultatima istraživanja Povratak u “novo normalno” slučaj Hrvatske možete pristupiti ovdje.