BalCannes 2015. u partnerstvu s Epica-om
Jedinstvena prilika regionalnim agencijama da se predstave u globalnoj konkurenciji otvorena je partnerstvom koje je ostvareno između regionalne revije reklamnih agencija BalCannes i globalnog natjecanja Epica.
Ono što je BalCannes za regiju, Epica nagrade su za svijet. Epica je jedino globalno kreativno natjecanje koje nagrađuje radove o kojima prosuđuje nezavisni žiri novinara iz preko 40 izdanja marketinških i komunikacijskih časopisa i portala. Osnovano 1987. godine, nudi nezavisan žiri i globalnu medijsku pokrivenost, i kao takvo privlači tisuće prijava iz više od 60 zemalja.
Ovim je partnerstvom za 25 radova koji će u rujnu biti izabrani kao najbolji na BalCannesu ostvareno 50% popusta za prijave agencija na ovogodišnje Epica nagrade, koje će se u studenom održati u Berlinu.
Kao dio programa BalCannes dvorane Weekend Media Festivala predavanje o tome što je potrebno da kampanja bude uspješna i da osvaja nagrade, održat će direktor editorijala Epica-e Mark Tungate. Iskustva Epica-inog globalnog žirija i principe žiriranja ilustrirat će projekcijom 45-minutnog filma The Epica Showcase, s najboljim prijavljenim kampanjama i case study-jima.
Mark Tungate domaćin je Epica-inog međunarodnog žirija te uređuje godišnjak Epica Book. S preko 30 godina iskustva u novinarstvu, autor je šest knjiga, uključujući Adland: A Global History of Advertising, te bezbroj članaka za izdanja iz cijelog svijeta, među njima i za The Times, The Financial Times, Advertising Age i Campaign. Pored toga, radio je i kao ghostwriter i copywriter za brendove kao što su Diesel, Guess i MTV.
Podsjećamo da su prijave za ovogodišnji BalCannes otvorene do 10. rujna.
Više informacija o prijavama potražite na www.balcannes.com.