BalCannes 2023 bilježi rekordan broj prijava, s gotovo četvrtinom projekata u kategoriji Social Responsibility!

O najboljim projektima već su odlučili stručni žiriji oglašivača i agencija, a slijede odabir za posebnu nagradu BalCannes Editor's Pick Award te objava finalista!

Odlučeno je o najboljim projektima BalCannesa 2023! Osim što slavi duh ovih prostora i ujedinjava najbolje agencije i oglašivače iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije, natjecanje BalCannes najbolji je dokaz neponovljive kreativnosti i originalnosti koja izlazi iz okvira, ponekada s obzirom na uvjete na tržištu – a najčešće unatoč njima.

Važnost BalCannesa pokazuje i nevjerojatno povjerenje regionalnih kreativaca: na novo izdanje ovoga regionalnog natjecanja prijavilo se više od 180 projekata, što je ujedno rekordan broj prijava na BalCannesu, među kojima je čak gotovo 25 % prijavljeno u kategoriji Social Responsibility. Ovaj podatak ukazuje na svijest regije o važnosti komuniciranja etičnih poruka i njihovoj važnosti za boljitak društva. Zaista nije sve tako crno, naprotiv – BalCannes pokazuje da je poprilično šareno!

Najboljima među projektima odat će se posebna počast na svečanoj dodjeli nagrada na novom izdanju Dana komunikacija, koje će se od 20. do 23. 4. 2023. održati u Rovinju, a stručnjaci iz oglašivačkih redova koji su marljivo odabirali najbolje među projektima iz cijele regije jesu:

Petra Čadež (Atlantic Grupa, Slovenija), Jelena Čađenović (A1 Srbija, Srbija), Urban Kramberger (Pivovarna Laško Union, Slovenija), Nađa Lutvikadić Fočo (BH Telecom, Bosna i Hercegovina), Maja Naumovska Saveska (HALKBANK AD Skopje, Sjeverna Makedonija), Alina Radusin (Wiener osiguranje Vienna Insurance Group, Hrvatska) i Zvonimir Seki (Franck, Hrvatska).

Ovi stručnjaci iz redova agencija također su odlučivali o najboljima:

Luka Bajs (SHIFT, Slovenija), Sašo Dimitrievski (Pristop, Slovenija), Jelena Fiškuš (Studio Sonda, Hrvatska), Bojan Hadžihalilović (Fabrika, BIH), Vladimir Mitrović (Ovation BBDO, Srbija), Sašo Pešev (New Moment Skopje, Sjeverna Makedonija), Anja Radulović (Leo Burnett Beograd, Srbija), Dejan Spirkoski (Saatchi & Saatchi, Sjeverna Makedonija), Dejan Šijuk (Aquarius Banja Luka, BIH), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvatska).

Uslijedit će odabir za posebnu nagradu BalCannes Editor’s Pick Award, za koju će se pobrinuti stručni žiri regionalnih strukovnih medija, kao i objava finalista BalCannesa. Tu priča o šarenilu regionalne kreativnosti ne prestaje – u travnju nas očekuje dodjela nagrada, a potom i objava regiji posebno zanimljivoga BalCannes Reporta!

Sve informacije o natjecanju dostupne su na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.