BBDO i Staropramen vole se javno

Hrvatska marketinška agencija BBDO Zagreb na međunarodnom je natječaju kompanije Molson Coors Europe osvojila projekt globalne kampanje za poznati češki pivski brend Staropramen.

CaptureHrvatska marketinška agencija BBDO Zagreb na međunarodnom je natječaju kompanije Molson Coors Europe osvojila projekt globalne kampanje za poznati češki pivski brend Staropramen.

Kampanja pod nazivom “Pleasure from Prague” podrazumijeva postavljanje krovne brending strategije, što uključuje osmišljavanje i izradu komunikacijskih alata na cjelokupnom spektru marketinških aktivnosti. Tako će na ciljanim tržištima Velike Britanije, Njemačke, Ukrajine, Rumunjske, Mađarske, Bugarske, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Srbije i Crne Gore lokalne agencije adaptirati rješenja hrvatskih kreativaca.

Komunikacijska platforma za Staropramen rezultat je zajedničkog rada BBDO tima pod vodstvom kreativnog direktora Almira Okanovića. U razvoju kampanje sudjelovali su Tino Kera, Miro Perić, Ivo Payer, Željko Krešić, Maja Perica, Maja Mišković, Irena Kapetanović i Tena Španec.

Nakon tromjesečnog rada na natječaju za Staropramen i višemjesečnog testiranja i istraživanja na ciljanim tržištima, snimanje TV spotova, koji su se upravo počeli prikazivati u Hrvatskoj, trajalo je pet dana i uključivalo međunarodnu produkciju na lokacijama od Praga do Beograda. Režiser spotova je Fabrizio Notari, a u njima su angažirani mladi glumci iz Češke, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Bugarske i Srbije.