Besplatne kotizacije za članove HURA-e: Pridružite se Greencajt festivalu!

Na najvećem zelenom festivalu u regiji HURA će održati panel "Održivost u komuniciranju: Što potrošači žele?", a u suradnji s organizatorima osigurali smo besplatne ulaznice za sve HURA članice pri čemu se mogu odabrati do maksimalno 2 ulaznice po agenciji.

Tri dana inspirativnih panel-diskusija o zelenim inicijativama, izložba električnih i hibridnih automobila te dodjela Nacionalne nagrade za okoliš 2022 – Green Prix, okosnica su nadolazećeg Greencajt festivala, koji će se od 3. do 5. lipnja održati u prostorima stare Tvornice električnih žarulja i Rougemarin Parka u Zagrebu.

Festival će okupiti predvodnike zelene tranzicije, ali i sve zaljubljenike u prirodu i okoliš. Cilj ovog festivala dodatno je osvijestiti problem klimatskih promjena te naglasiti važnost savladavanja zelenih globalnih izazova, kako na međunarodnoj razini tako i u lokalnim sredinama – a upravo iz tog razloga HURA će u sudjelovati i u programskom dijelu festivala s panelom naziva Održivost u komuniciranju: Što potrošači žele?

S potrošačima koji su sve skeptičniji prema tvrdnjama o održivosti brendova, za brendove ključne vrijednosti postaju iskrenost, transparentnost, predanost i hitnost djelovanja kako bi izgradili kredibilitet kod potrošača – s ciljem gradnje nasljeđa brenda i gradnje vjerodostojnosti te ujedno izgradnje odnosa s kupcem. Uz HURA-inu nedavnu objavu globalnih smjernica za tvrdnje o okolišu, nastale zajedničkim naporima dionika oglašivačke industrije – Svjetskog udruženja oglašivača, Vijeća za samoregulaciju oglašavanja i Europski savez za standarde u oglašavanju – koje se temelje na šest načela kojih bi se brendovi i agencije trebali držati kako bi postigli održivije ishode, HURA je pripremila panel pod vodstvom vodećih lokalnih stručnjaka.

Razgovor će se održati 3. lipnja 2022. u 12:30 h (terasa park) u staroj Tvornici žarulja, tj. Rougemarin parku, moderirat će ga Sanja Petek Mujačić (Hauska & Partner), a pridružit će joj se panelisti Luka Duboković (BBDO Zagreb), Igor Mladinović (Imago Ogilvy) i Gordan Turković (CTA komunikacije).

Uz panel o održivosti u komuniciranju, festival će sudionike upoznati s temama kao što su utjecaj klimatskih promjena na korporacije, pametni gradovi, zanimanja budućnosti, inovatori kao pokretači promjena i otpad kao sirovina. Posjetitelji će imati priliku uživo čuti neke od najpoznatijih svjetskih i domaćih stručnjaka iz područja održivosti, a cijelu priču zaokružit će i dobra zabava: organizatori za vas spremaju i brojna glazbena i gastronomska iznenađenja.

Cijeli program možete vidjeti na poveznici.

KAKO DO KOTIZACIJA

S obzirom na aktualne HURA-ine napore u edukaciji tržišta o održivom poslovanju i oglašavanju te objavu globalnih smjernica za tvrdnje o okolišu, u suradnji s organizatorima Greencajta za članice HURA-e osigurali smo besplatne kotizacije za Greencajt festival, pri čemu svaka agencija može odabrati do maksimalno 2 ulaznice.

Svoje besplatne ulaznice možete preuzeti najkasnije do 20. svibnja OVDJE.